"No sugar added": Ομαδική εικαστική έκθεση στην Dépôt Αrt gallery

ARTS
4 Φεβρουαρίου 2018 12:03:00

Η Dépôt Art gallery (Νεοφύτου Βάμβα 5, Κολωνάκι) εγκαινιάζει την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 8 μ.μ. έως 11:30 μ.μ. την ομαδική έκθεση με το θέμα: «NO SUGAR ADDED» , σε επιμέλεια των ιστορικών τέχνης Ευαγγελίας Καϊράκη και Μαρίας Μόσχα Καρατζόγλου στην οποία συμμετέχουν 24 σύγχρονοι καλλιτέχνες.

Η έκθεση διαρκεί από 6 έως 17 Φεβρουαρίου 2018.

Στο κείμενο της έκθεσης οι ιστορικοί τέχνης Ευαγγελία Καϊράκη και Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου σημειώνουν:

«Το 1967, τη χρονιά που οι Η.Π.Α. αυξάνανε δραματικά τις δυνάμεις τους στο Βιετνάμ, η Nancy Sinatra τραγουδούσε το τραγούδι του Lee Hazlewood «Sugar Town», από τον δίσκο με τον τίτλο -τι άλλο- «Sugar». Πίσω από την ποπ μουσική και τους φαινομενικά εύκολους στίχους, η ζάχαρη γίνεται μια μεταφορά για τα ναρκωτικά και για τα υποκατάστατα εν γένει. Για μία από τις προστατευόμενες καλλιτέχνιδές του, με το εύγλωττο όνομα Candy Darling, ο Lou Reed θα γράψει στο τραγούδι των The Velvet Underground, «Candy says»: Candy says I've come to hate my body and all that it requires in this world, καταδεικνύοντας την αντίθεση ανάμεσα στο γλυκό όνομα και την πικρή αλήθεια.

Η ίδια η ύπαρξη, άλλωστε εμφορείται από τις ίδιες αντιφάσεις. Μια πάλη ατέρμονη ανάμεσα στην «ηδίστη» οδό της κακίας και τη «χαλεπή» της αρετής, μία διαρκής σύγκρουση απέναντι σε δυνάμεις έσω και έξω υπέρτερες, στο ορθολογικό και το ανορθολογικό, την αίσθηση και τη συναίσθηση, τον ρεαλισμό, που συστηματοποιεί τον υπαρκτό κόσμο και την ουτοπία, που οροθετεί εκείνον των ονείρων. Και φτάνουμε στο σήμερα, την εποχή που αναπαράγονται, με τη βοήθεια και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τρομαχτική ταχύτητα και σε ακόμα πιο τρομαχτική ποσότητα, εικόνες ανθρώπων, ζώων, τόπων, ρούχων, φαγητών, που μοιάζουν ολοένα και περισσότερο μεταξύ τους, μια πραγματικότητα κυριολεκτικά φιλτραρισμένη, ενώ το αναμάσημα ευφυολογημάτων έχει υποκαταστήσει τον στοχασμό, ακόμα και την σιωπή όπου χρειάζεται. Κι όλα αυτά ενώ η οικονομική κρίση και η συνακόλουθη εν γένει κρίση μαστίζει όχι μόνο την χώρα μας, αλλά και τον παγκόσμιο χάρτη, με τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες να αυξάνονται διαρκώς. Και η τέχνη;

Ένα παράδειγμα σύγχρονης τέχνης που μέσα από στοιχεία της καθημερινότητας μιλάει με ποιητικό τρόπο για προσωπικές πληγές και κοινωνικά προβλήματα (και που σχετίζεται κατά κάποιο τρόπο με την έκθεσή μας!) είναι η σειρά placebo του πρόωρα χαμένου Felix Gonzalez-Torres, όπου οι θεατές μπορούσαν να ανοίξουν συσκευασίες από καραμέλες που ήταν στοιβαγμένες και να τις φάνε (σα να κατανάλωναν την ίδια την τέχνη, αλλά και το σώμα του συντρόφου του καλλιτέχνη που πέθανε από AIDS). Ο Nicolas Bourriaud στο δοκίμιό του Σχεσιακή αισθητική (Esthetique relationelle, 1998), μιλάει για την κατεύθυνση της σύγχρονης τέχνης που, μακριά από τον διδακτισμό, τις καινοτομίες και την πίστη σε ουτοπίες του παρελθόντος, μέσα από τα δεδομένα της κουλτούρας του σήμερα, προσπαθεί να διαχειριστεί τις σύγχρονες συνθήκες ζωής (le temps vécu, ο βιωμένος χρόνος) και γι’ αυτό είναι παράλογο να πιστεύει κανείς ότι δεν είναι πολιτική ή κοινωνική. Μέσα λοιπόν από ατομικές προσπάθειες ή την τέχνη του δρόμου ή καλλιτεχνικές κολεκτίβες, οι εικαστικοί δημιουργούν την τέχνη του σήμερα, με αφορμή πολύ συχνά εικόνες από αυτό, με άλλοτε πιο καταγγελτικό και άλλοτε πιο χαμηλόφωνο ύφος. Υπό την ευρύτερη έννοια, πρόκειται για ένα είδος ποπ αρτ (χωρίς να γίνεται σύγχυση με την επιτηδευμένα κιτς αισθητική του νέο-ποπ αρτ κινήματος). Η παρούσα έκθεση θέλαμε να είναι ενδεικτική αυτής της τάσης της τέχνης.

Σε εννοιολογικό επίπεδο, τα έργα της έκθεσης πειραματίζονται με το δίπολο οικείου-ανοίκειου, ένα υπαρξιακό αντιστάθμισμα που εμφιλοχωρεί στην εικαστική δημιουργία. (π.χ., υπάρχει πάντοτε κάτι ενοχλητικό στους στυλιζαρισμένους πίνακες του Balthus ή τα συμμετρικά πλάνα του Wes Anderson). Όπως είπε και ο Φρόιντ μιλώντας για το αλλόκοτο (Das Unheimlich, 1919), με άξονα τις αντανακλάσεις της φανταστικής λογοτεχνίας στο θυμικό, το αλλόκοτο ενυπάρχει στην αντικατάσταση και την απώθηση του κάποτε οικείου. Ενός βιώματος της νεογνικής ακόμα ή και νηπιακής ηλικίας στις πύλες του υποσυνείδητου, βίωμα που εγκαλείται ανύποπτα ή και συστηματικά σαν κάτι ξένο, φοβιστικό και παράδοξο προϊούσης της ζωής.

Ο διαρκής λοιπόν αγώνας να αντιπαλέψει το άτομο τους δράκους του, και τελικά να τους εξοντώσει, τις υπέρτερες και δαιμονικές δυνάμεις, που ορθώνονται μπροστά του, να επιβιώσει έκπτωτος από τον παράδεισο της νηπιακής ηλικίας στον ορυμαγδό της ενήλικης ζωής, αναπολώντας σαν παρηγοριά {παραμυθία: παρηγοριά (λογ.)} τα παραμύθια που άκουγε μικρός στη θαλπωρή μιας αγκαλιάς, τα βαζάκια με γλυκό του κουταλιού που ξεσήκωνε σκανταλιάρικα από τα ράφια της γιαγιάς. Κιβωτός μνήμης λοιπόν και όχι ένα ηθικοπλαστικό αφήγημα, κατά τον Γιουνγκ τα παραμύθια, όπου η ψυχή διηγείται την ιστορία της και το άτομο μοιραία αφηρωϊζεται μέσα από την προσωπική του ανάβαση. Οι δράκοι ηττώνται, τελικά, σε μια ακανθώδη, όσο και αποκαλυπτική διαδρομή από το πάθος στην κάθαρση.

24 σύγχρονοι καλλιτέχνες, άνθρωποι που ζουν και εργάζονται στο σήμερα, με κίνητρο την εικαστική πράξη καταδύονται σε πτυχές της ανθρώπινης ψυχής, σε μιαν απόπειρα να αναμοχλεύσουν κάτι καλά κρυμμένο, μυχό και ανείπωτο και απροκάλυπτα να το φέρουν στο φως. Δεν απορρίπτουν την ζάχαρη, μεγάλωσαν, μεγαλώσαμε με αυτήν, αλλά ανιχνεύουν τη ζωή κάτω από την επικάλυψή της. Μιλούν για τα όνειρα, τους φόβους, τις προσδοκίες, τις αγωνίες, τα άγχη, τις διαψεύσεις, τα διλήμματα και τα καταφύγιά τους, τα δικά τους και της γενιάς τους ή των συμπολιτών και συνανθρώπων τους. Δεν αρνούνται την παραστατικότητα ή τη σύνδεση με υλικά και αντικείμενα της καθημερινότητας, ενώ επιστρέφουν αρκετά στην παιδική τους ηλικία και γι αυτό συχνά χρησιμοποιούν μοτίβα και χρώματα που παραπέμπουν σε αυτήν. Ταυτόχρονα όμως, ανοίγουν συνειδητά μια χαραμάδα στο αίνιγμα και στα κενά που έχουν από αυτήν και διαχειρίζονται τα τραύματά τους, συλλογικά και ατομικά, με τρόπο δημιουργικό. Αυτός ο διάλογος μεταξύ του «οικείου» απτού -πραγματικού και του «ανοίκειου» ονειρικού -φαντασιακού μορφοποιείται μέσα από τη χειρονομία- τη φόρμα, τη γραμμή και το χρώμα- ο κόσμος αποδομείται και ανασυστήνεται, τα είδωλα στρεβλώνονται μέσα στους καθρεφτισμούς τους, τα μοτίβα αποκτούν τη δική τους σημειολογία. Η εμπειρία της θέασης αφυπνίζει τη μνήμη που αυτή με τη σειρά της συνειρμικά-συνειδησιακά ή και αθέλητα-ασυνείδητα εισχωρεί στα εσώτερα της ψυχής και έρχεται αντιμέτωπη με τις καθηλώσεις της. Ένας δονούμενος εικαστικός μικρόκοσμος, δηκτικός όσο και γλαφυρός, σκηνογραφημένος σε έναν ουτοπικό χωροχρόνο που ωθεί αυθόρμητα τον επισκέπτη να γίνει μέτοχος και κοινωνός του. Ποιός είπε, άλλωστε, ότι τα παραμύθια είναι αθώα;»

Στην έκθεση συμμετέχουν οι εικαστικοί:

Αγγελίδου Έφη // Ασπρογεννίδου Θεοδώρα // Βαρδάκα Κέλλυ // Γεράκη Εύα // Γκουσγκούνης Σωτήρης // Θωμάς Γεράσιμος // Ζαχαράκης Γιάννης // Καράλη Αγγέλα // Κεχαγιά Ελισάβετ // Κοκκίνη

Γεωργία // Μαντζούκα Αντωνία // Μαυρογένη Άννα // Μπόμπορη Αγγελική // Νασιοπούλου Ντιάνα // Οικονόμου Μαρία // Παπαδημητρίου Γιώργος // Παπαδουλή Αφροδίτη // Σιαλακάς Νίκος // Στεφανοπούλου Πάμελα // Ταπεινού Μάγια – Γαλάτεια // Τζομάκας Γιάννης // Τσαλδίρη Ελένη // Φερεντίνου Αμαλία // Χατζή Κατερίνα

Κείμενο έκθεσης: Ευαγγελία Καϊράκη – Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου – email: repdla@hotmail.com

Facebook link: https://www.facebook.com/events/1968340800097730/

 

Πληροφορίες

Που: Dépôt Art galleryΝεοφύτου Βάμβα 5106 74 Κολωνάκι ΑθήναΤηλ επικοινωνίας: 210 3648174e-mail:info@depotgallery.grFacebook:depotgallery.grWeb site:www.depotgallery.gr

 

Πότε: Εγκαίνια: Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018, ώρα 20:00 – 23:30 Διάρκεια έκθεσης: 6 – 17 Φεβρουαρίου 2018.  Ώρες λειτουργίας: Τρίτη έως Παρασκευή 14:00 – 20:00Σάββατο 11:00 –15:00Κυριακή κλειστά Δευτέρα κατόπιν ραντεβού

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

0 σχόλια

Τα στοιχεία σας είναι ασφαλή! Το email σας δεν δημοσιεύεται...
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

Το Facebook λογόκρινε Πικάσο!

Σοκ για το Μουσείο Καλών Τεχνών του Μόντρεαλ. Το Facebook λογόκρινε διαφήμιση για μεγάλη και σπουδαία έκθεση του μουσείου επειδή σε αυτήν υπήρχαν πίνακες του Πάμπλο Πικάσο με γυμνό! Τώρα, το κατά πόσον το γυμνό στα έργα του Πικάσο είναι γυμνό που προσβάλλει τα χρηστά ήθη, ...

Διαβάστε περισσότερα

Οι αρχές στο Πεκίνο κατεδάφισαν το ατελιέ του Άι Γουέι Γουέι

Ο αντιφρονών Κινέζος καλλιτέχνης Άι Γουέι Γουέι ανακοίνωσε ότι οι αρχές του Πεκίνου κατεδάφισαν απροειδοποίητα το στούντιό του στην κινεζική πρωτεύουσα. Σε μια σειρά βίντεο που ανήρτησε ο 60χρονος καλλιτέχνης, ο οποίος πλέον ζει στο Βερολίνο, στο Instagram φαίνεται ένας εκσκαφέας να γκρεμίζει τους τοίχους του ...

Διαβάστε περισσότερα

Αυτοκίνητα ...σαν πίνακες του Μοντριάν

Έχουμε πια συνηθίσει να βλέπουμε έργα διάσημων ζωγράφων αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Προσφάτως, είδαμε πίνακες του Βαν Γκογκ σε μπάκπακ και σνίκερς. Γιατί όχι και πίνακες του Πιετ Μοντριάν σε αυτοκίνητα, αναρωτιέται ο Βασίλι Κλιούκιν. Ή μάλλον, αυτοκίνητα ως πίνακες του Μοντριάν. Ο Βασίλη Κλιούκιν (Vasily Klyukin) ...

Διαβάστε περισσότερα

Βαν Γκογκ ...σε σνίκερς, μπάκπακ (και άλλα)

Οι Ολλανδοί είναι «αδίστακτοι» έμποροι. Εμπορεύονται τα πάντα. Εμπορεύονται και τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ, έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους ζωγράφους παγκοσμίως. Πριν χρόνια, η στήλη είχε επισκεφθεί το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κι είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα όταν στο κατάστημα του μουσείου ...

Διαβάστε περισσότερα

Samuel Zeller-Φωτογραφίες που μοιάζουν με πίνακες

Μπορεί να μοιάζουν με πίνακες του Μονέ, αλλά δεν είναι. Είναι φωτογραφίες του Ελβετού φωτογράφου Samuel Zeller. Όλα ξεκίνησαν πριν τρία χρόνια, όταν επιστρέφοντας σπίτι του μια μέρα από τη δουλειά, ο Samuel έκανε μια αυθόρμητη επίσκεψη στο Jardin d' hiver, στη Γενεύη. Εντυπωσιάστηκε από τις ...

Διαβάστε περισσότερα

Γκαλά, η μούσα του Νταλί ή βασικό στοιχείο του έργου του;

Αχώριστη σύντροφος του σουρεαλιστή καλλιτέχνη Σαλβαδόρ Νταλί, η 'Ελενα Ντιακόνοβα ή Γκαλά όπως αποκαλείτο, αποτελεί το επίκεντρο έκθεσης στη Βαρκελώνη που βλέπει σε αυτήν ένα βασικό στοιχείο του έργου του ζωγράφου, πέρα από τον απλό ρόλο της μούσας του. "Η έκθεση διευρύνει τη θεώρησή μας" για ...

Διαβάστε περισσότερα

Time of Art gallery:Βουτιά στο απέραντο γαλάζιο

Η Αίθουσα Τέχνης Time of Art gallery εγκαινιάζει την Τετάρτη 25 Ιουλίου την ομαδική έκθεσημε τίτλο BOYTIA ΣΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ.Εκεί που το γαλάζιο του ουρανού συναντά το βαθύ μπλε της θάλασσας και την αλμύρα του καλοκαιριού! ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΓΛΥΠΤΙΚΗ - ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΙΟΥΛΙΟΥ ...

Διαβάστε περισσότερα

Το πρόσωπο του Τιμοτέ Σαλαμέ σε διάσημα έργα τέχνης

Αναρωτηθήκατε ποτέ σε ποιους πίνακες του Μικελάντζελο Μερίζι ντα Καραβάτζο ή του Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μοντέλο ο Τιμοτέ Σαλαμέ; Η απάντηση δόθηκε μέσω του λογαριασμού @CHALAMETINART, στο Instagram που πρόκειται να γίνει viral αυτόν τον μήνα, με το πρόσωπο του ...

Διαβάστε περισσότερα

Samos Young Artists Festival: Στο νησί του Πυθαγόρα 7-14 Αυγούστου

Με ιδιαίτερη χαρά, το Ίδρυμα Schwarz μας προσκαλεί και φέτος το καλοκαίρι στο Samos Young Artists Festival, στο Αρχαίο Θέατρο Πυθαγορείου, στη Σάμο, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Masha Ilyashov και του Αλέξη Καραϊσκάκη - Νάστου. Φέτος, το 2018, το Φεστιβάλ γιορτάζει τα εννέα χρόνια ...

Διαβάστε περισσότερα

Το Art Space Pythagorion κάνει Ανατομία της Πολιτικής Μελαγχολίας στη Σάμο

Τι έχει συμβεί με την κατάσταση της πολιτικής σήμερα; Κάποτε, οι πολιτικοί κινούνταν από ανιδιοτελή κίνητρα ή αλτρουισμό και έμπαιναν στην πολιτική για να προσφέρουν στα κοινά. Την πολιτική την ασκούσαν κατά κύριο λόγο άνθρωποι με παιδεία, ηθική ακεραιότητα και υψηλά ιδανικά. Είναι γεγονός ότι ...

Διαβάστε περισσότερα

Η Νορθ Γουέστ γίνεται μοντέλο στα πέντε

Είναι μόλις πέντε χρόνων και η Νορθ (κόρη του ράπερ Κάνιε Γουέστ και την σταρ των ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν) ακολουθεί τα βήματα της διάσημης μαμάς της. Ο πολυτελής ιταλικός οίκος μόδας Fendi κυκλοφόρησε το δεύτερο μέρος της σειράς #MeandMyPeekaboo προς τιμήν της 10ης επετείου της τσάντας ...

Διαβάστε περισσότερα

Εγκαινιάζεται η έκθεση της Άννας Καφέτση ο τελευταίος αναγνώστης στο Μέγαρο Μουσικής

Η έκθεση ο τελευταίος αναγνώστης της Άννας Καφέτση εγκαινιάζεται στις 10 Ιουλίου από την υπουργό πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου  Τα σώματα και οι φωνές, οι ήχοι της γλώσσας και οι πολλαπλές αναγνωστικές δυνατότητες, «η υφή της ανάγνωσης» (απαγγελία, δημόσια ανάγνωση, τραγούδι/παρτιτούρα κ.ά.) κατά τον ποιητή Αλεξέι Κρουτσόνιχ, ...

Διαβάστε περισσότερα

«Bonnie & Clyde»: Το διαχρονικά περιβόητο ζευγάρι κακοποιών βρίσκει «στέγη» στο Art Hotel της Σαντορίνης

Στη βραβευμένη Aqua Gallery που δημιούργησε ο όμιλος διαχείρισης ξενοδοχείων Aqua Vista Hotels στο ξενοδοχείο Art Hotel στον Πύργο, εγκαινιάζεται το Σάββατο 7 Ιουλίου η δεύτερη έκθεση του προγράμματος Πολιτιστικού Τουρισμού που συντονίζει το #Rest@rt. Η έκθεση που επιμελείται η ιστορικός Τέχνης Νικολένα Καλαιτζάκη, έχει τίτλο ...

Διαβάστε περισσότερα

Time of Art:"Εκείνο το καλοκαίρι"

Η Αίθουσα Τέχνης Time of Art gallery την Τετάρτη 11 ΙΟΥΛΊΟΥ( ώρα 19.30 - 23.00) εγκαινιάζει την ομαδική έκθεση, με τίτλο "Εκείνο το καλοκαίρι". 'Μια απεικόνιση έκφρασης σε χρώματα καλοκαιριού ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΩΣΤΑΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ - ΕΛΕΝΑ ΠΡΟΕΣΤΟΥ -ΖΑΝΝΑ ΑΡΤΕΜΗ ΕΛΕΝΗ ΣΑΚΑΛΗ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΟΡΤΑΡΙΑ - ΕΙΡΗΝΗ ...

Διαβάστε περισσότερα

Το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης δέχτηκε 7,35 εκατομμύρια επισκέπτες σε ένα χρόνο

Το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης δέχτηκε τους 12 τελευταίους μήνες 7,35 εκατομμύρια επισκέπτες --αριθμό ρεκόρ-- παρότι αύξησε το εισιτήριό του στα 25 δολάρια τον Μάρτιο, σύμφωνα με ανακοίνωσή του. Από την 1η Μαρτίου, οι τουρίστες που επισκέπτονται το Met, το μεγαλύτερο μουσείο της Νέας Υόρκης, ...

Διαβάστε περισσότερα

Γλυπτά από τον VHILS

Γλυπτά, από τον VHILS. Τον ξέραμε ως παγκοσμίου φήμης «γκραφιτά», τώρα κάνει δύο εκθέσεις στο Παρίσι με γλυπτά. «Αστικά θραύσματα» η μία (στο Le Centqautre-Paris), «Ερείπια» η άλλη (στην γκαλερί Magda Danysz). Στοχασμοί πάνω στη διαδραστική σχέση των ανθρώπων και του πού μένουν. Η δουλειά του ...

Διαβάστε περισσότερα

Έκθεση στη Φλωρεντία για τη σχέση μόδας - ποδοσφαίρου

Οι οπαδοί της μόδας και του ποδοσφαίρου είναι φυλές. Είναι φυλές με φανατικά αισθήματα». Έτσι, απλά και σύντομα, ο Λάπο Τσάνκι, γενικός γραμματέας του Ιδρύματος Pitti Immagine Discovery συνοψίζει τη βασική ιδέα και τον τίτλο της έκθεσης, «Fanatic Feelings - Fashion Plays Football» (Φανατικά Αισθήματα ...

Διαβάστε περισσότερα

Έκθεση «Frida Kahlo: Making her self up» ΣΤΟ Λονδίνο

Τη συναρπαστική και πολύ προσωπική ζωή της Φρίντα Κάλο αντικατοπτρίζει η έκθεση που σχεδίασαν στο μουσείο Victoria & Albert στο Λονδίνο οι Τομ Σκατ και Γκίμπσον Θόρνλι. Η έκθεση «Frida Kahlo: Making her self up» επιδεικνύει μια σειρά αυτοπροσωπογραφιών της Μεξικάνας σουρεαλίστριας ζωγράφου και υπερμάχου ...

Διαβάστε περισσότερα

Rizzoli: «Γκουό Πέι - Πέραν της Μόδας»

Την Γκουό Πέι συχνά τη συγκρίνουν με τον Αλεξάντερ Μακουίν και τη Σάρα Μπάρτον. Όχι άδικα. Το όραμα της Κινέζας σχεδιάστριας μόδας, η μαεστρία με την οποία φιλοτεχνεί τις χειροποίητες κρεασιόν της, η θεατρικότητα της φαντασίας της δικαιολογημένα φέρνουν αυτούς τους συνειρμούς. Αυτό τιμά ο ...

Διαβάστε περισσότερα

Έργα του Mr. Brainwash για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν στις 14 Ιουλίου 2018, παρουσία του καλλιτέχνη, που θα έρθει ειδικά για την έκθεση. Ο Mr. Brainwash είναι μια προκλητική φιγούρα στον κόσμο του street art, γνωστός για τη χρήση εμβληματικών εικόνων από τη δημοφιλή κουλτούρα και την ιστορία της τέχνης. Ο ...

Διαβάστε περισσότερα

Faster than light: Ένα ταξίδι στο περιθώριο της συνείδησης στη Στέγη

Ένα πολυμεσικό ταξίδι στο περιθώριο της συνείδησης, από τους πρώτους φιλοξενούμενους καλλιτέχνες της πλατφόρμας EMAP/EMARE, στη Στέγη. Δύο Καλλιτέχνες με πολυπολιτισμικά υπόβαθρα και queer ταυτότητες συνυφαίνουν εικόνες και αισθήσεις σε ένα μετα-ψηφιακό δίκτυο. Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση συνεχίζει να υποστηρίζει καλλιτεχνικές πρακτικές που κινούνται στο όριο ...

Διαβάστε περισσότερα

«Τόποι Διαφυγής»: Έκθεση ζωγραφικής στη Ρένα Αβαγιανού στην Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης στη Ρόδο

Το Σάββατο 30 Ιουνίου 2018 και ώρα 20:30, στην Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης (Παλαιό Συσσίτιο), οδός Σωκράτους 179, στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, εγκαινιάζεται η ατομική έκθεση της ζωγράφου Ρένας Αβαγιανού με θέμα «Τόποι Διαφυγής» σε επιμέλεια της Κριτικού, Ιστορικού Τέχνης και Προέδρου της Καλλιτεχνικής Επιτροπής ...

Διαβάστε περισσότερα