"No sugar added": Ομαδική εικαστική έκθεση στην Dépôt Αrt gallery

ARTS
4 Φεβρουαρίου 2018 12:03:00

Η Dépôt Art gallery (Νεοφύτου Βάμβα 5, Κολωνάκι) εγκαινιάζει την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 8 μ.μ. έως 11:30 μ.μ. την ομαδική έκθεση με το θέμα: «NO SUGAR ADDED» , σε επιμέλεια των ιστορικών τέχνης Ευαγγελίας Καϊράκη και Μαρίας Μόσχα Καρατζόγλου στην οποία συμμετέχουν 24 σύγχρονοι καλλιτέχνες.

Η έκθεση διαρκεί από 6 έως 17 Φεβρουαρίου 2018.

Στο κείμενο της έκθεσης οι ιστορικοί τέχνης Ευαγγελία Καϊράκη και Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου σημειώνουν:

«Το 1967, τη χρονιά που οι Η.Π.Α. αυξάνανε δραματικά τις δυνάμεις τους στο Βιετνάμ, η Nancy Sinatra τραγουδούσε το τραγούδι του Lee Hazlewood «Sugar Town», από τον δίσκο με τον τίτλο -τι άλλο- «Sugar». Πίσω από την ποπ μουσική και τους φαινομενικά εύκολους στίχους, η ζάχαρη γίνεται μια μεταφορά για τα ναρκωτικά και για τα υποκατάστατα εν γένει. Για μία από τις προστατευόμενες καλλιτέχνιδές του, με το εύγλωττο όνομα Candy Darling, ο Lou Reed θα γράψει στο τραγούδι των The Velvet Underground, «Candy says»: Candy says I've come to hate my body and all that it requires in this world, καταδεικνύοντας την αντίθεση ανάμεσα στο γλυκό όνομα και την πικρή αλήθεια.

Η ίδια η ύπαρξη, άλλωστε εμφορείται από τις ίδιες αντιφάσεις. Μια πάλη ατέρμονη ανάμεσα στην «ηδίστη» οδό της κακίας και τη «χαλεπή» της αρετής, μία διαρκής σύγκρουση απέναντι σε δυνάμεις έσω και έξω υπέρτερες, στο ορθολογικό και το ανορθολογικό, την αίσθηση και τη συναίσθηση, τον ρεαλισμό, που συστηματοποιεί τον υπαρκτό κόσμο και την ουτοπία, που οροθετεί εκείνον των ονείρων. Και φτάνουμε στο σήμερα, την εποχή που αναπαράγονται, με τη βοήθεια και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τρομαχτική ταχύτητα και σε ακόμα πιο τρομαχτική ποσότητα, εικόνες ανθρώπων, ζώων, τόπων, ρούχων, φαγητών, που μοιάζουν ολοένα και περισσότερο μεταξύ τους, μια πραγματικότητα κυριολεκτικά φιλτραρισμένη, ενώ το αναμάσημα ευφυολογημάτων έχει υποκαταστήσει τον στοχασμό, ακόμα και την σιωπή όπου χρειάζεται. Κι όλα αυτά ενώ η οικονομική κρίση και η συνακόλουθη εν γένει κρίση μαστίζει όχι μόνο την χώρα μας, αλλά και τον παγκόσμιο χάρτη, με τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες να αυξάνονται διαρκώς. Και η τέχνη;

Ένα παράδειγμα σύγχρονης τέχνης που μέσα από στοιχεία της καθημερινότητας μιλάει με ποιητικό τρόπο για προσωπικές πληγές και κοινωνικά προβλήματα (και που σχετίζεται κατά κάποιο τρόπο με την έκθεσή μας!) είναι η σειρά placebo του πρόωρα χαμένου Felix Gonzalez-Torres, όπου οι θεατές μπορούσαν να ανοίξουν συσκευασίες από καραμέλες που ήταν στοιβαγμένες και να τις φάνε (σα να κατανάλωναν την ίδια την τέχνη, αλλά και το σώμα του συντρόφου του καλλιτέχνη που πέθανε από AIDS). Ο Nicolas Bourriaud στο δοκίμιό του Σχεσιακή αισθητική (Esthetique relationelle, 1998), μιλάει για την κατεύθυνση της σύγχρονης τέχνης που, μακριά από τον διδακτισμό, τις καινοτομίες και την πίστη σε ουτοπίες του παρελθόντος, μέσα από τα δεδομένα της κουλτούρας του σήμερα, προσπαθεί να διαχειριστεί τις σύγχρονες συνθήκες ζωής (le temps vécu, ο βιωμένος χρόνος) και γι’ αυτό είναι παράλογο να πιστεύει κανείς ότι δεν είναι πολιτική ή κοινωνική. Μέσα λοιπόν από ατομικές προσπάθειες ή την τέχνη του δρόμου ή καλλιτεχνικές κολεκτίβες, οι εικαστικοί δημιουργούν την τέχνη του σήμερα, με αφορμή πολύ συχνά εικόνες από αυτό, με άλλοτε πιο καταγγελτικό και άλλοτε πιο χαμηλόφωνο ύφος. Υπό την ευρύτερη έννοια, πρόκειται για ένα είδος ποπ αρτ (χωρίς να γίνεται σύγχυση με την επιτηδευμένα κιτς αισθητική του νέο-ποπ αρτ κινήματος). Η παρούσα έκθεση θέλαμε να είναι ενδεικτική αυτής της τάσης της τέχνης.

Σε εννοιολογικό επίπεδο, τα έργα της έκθεσης πειραματίζονται με το δίπολο οικείου-ανοίκειου, ένα υπαρξιακό αντιστάθμισμα που εμφιλοχωρεί στην εικαστική δημιουργία. (π.χ., υπάρχει πάντοτε κάτι ενοχλητικό στους στυλιζαρισμένους πίνακες του Balthus ή τα συμμετρικά πλάνα του Wes Anderson). Όπως είπε και ο Φρόιντ μιλώντας για το αλλόκοτο (Das Unheimlich, 1919), με άξονα τις αντανακλάσεις της φανταστικής λογοτεχνίας στο θυμικό, το αλλόκοτο ενυπάρχει στην αντικατάσταση και την απώθηση του κάποτε οικείου. Ενός βιώματος της νεογνικής ακόμα ή και νηπιακής ηλικίας στις πύλες του υποσυνείδητου, βίωμα που εγκαλείται ανύποπτα ή και συστηματικά σαν κάτι ξένο, φοβιστικό και παράδοξο προϊούσης της ζωής.

Ο διαρκής λοιπόν αγώνας να αντιπαλέψει το άτομο τους δράκους του, και τελικά να τους εξοντώσει, τις υπέρτερες και δαιμονικές δυνάμεις, που ορθώνονται μπροστά του, να επιβιώσει έκπτωτος από τον παράδεισο της νηπιακής ηλικίας στον ορυμαγδό της ενήλικης ζωής, αναπολώντας σαν παρηγοριά {παραμυθία: παρηγοριά (λογ.)} τα παραμύθια που άκουγε μικρός στη θαλπωρή μιας αγκαλιάς, τα βαζάκια με γλυκό του κουταλιού που ξεσήκωνε σκανταλιάρικα από τα ράφια της γιαγιάς. Κιβωτός μνήμης λοιπόν και όχι ένα ηθικοπλαστικό αφήγημα, κατά τον Γιουνγκ τα παραμύθια, όπου η ψυχή διηγείται την ιστορία της και το άτομο μοιραία αφηρωϊζεται μέσα από την προσωπική του ανάβαση. Οι δράκοι ηττώνται, τελικά, σε μια ακανθώδη, όσο και αποκαλυπτική διαδρομή από το πάθος στην κάθαρση.

24 σύγχρονοι καλλιτέχνες, άνθρωποι που ζουν και εργάζονται στο σήμερα, με κίνητρο την εικαστική πράξη καταδύονται σε πτυχές της ανθρώπινης ψυχής, σε μιαν απόπειρα να αναμοχλεύσουν κάτι καλά κρυμμένο, μυχό και ανείπωτο και απροκάλυπτα να το φέρουν στο φως. Δεν απορρίπτουν την ζάχαρη, μεγάλωσαν, μεγαλώσαμε με αυτήν, αλλά ανιχνεύουν τη ζωή κάτω από την επικάλυψή της. Μιλούν για τα όνειρα, τους φόβους, τις προσδοκίες, τις αγωνίες, τα άγχη, τις διαψεύσεις, τα διλήμματα και τα καταφύγιά τους, τα δικά τους και της γενιάς τους ή των συμπολιτών και συνανθρώπων τους. Δεν αρνούνται την παραστατικότητα ή τη σύνδεση με υλικά και αντικείμενα της καθημερινότητας, ενώ επιστρέφουν αρκετά στην παιδική τους ηλικία και γι αυτό συχνά χρησιμοποιούν μοτίβα και χρώματα που παραπέμπουν σε αυτήν. Ταυτόχρονα όμως, ανοίγουν συνειδητά μια χαραμάδα στο αίνιγμα και στα κενά που έχουν από αυτήν και διαχειρίζονται τα τραύματά τους, συλλογικά και ατομικά, με τρόπο δημιουργικό. Αυτός ο διάλογος μεταξύ του «οικείου» απτού -πραγματικού και του «ανοίκειου» ονειρικού -φαντασιακού μορφοποιείται μέσα από τη χειρονομία- τη φόρμα, τη γραμμή και το χρώμα- ο κόσμος αποδομείται και ανασυστήνεται, τα είδωλα στρεβλώνονται μέσα στους καθρεφτισμούς τους, τα μοτίβα αποκτούν τη δική τους σημειολογία. Η εμπειρία της θέασης αφυπνίζει τη μνήμη που αυτή με τη σειρά της συνειρμικά-συνειδησιακά ή και αθέλητα-ασυνείδητα εισχωρεί στα εσώτερα της ψυχής και έρχεται αντιμέτωπη με τις καθηλώσεις της. Ένας δονούμενος εικαστικός μικρόκοσμος, δηκτικός όσο και γλαφυρός, σκηνογραφημένος σε έναν ουτοπικό χωροχρόνο που ωθεί αυθόρμητα τον επισκέπτη να γίνει μέτοχος και κοινωνός του. Ποιός είπε, άλλωστε, ότι τα παραμύθια είναι αθώα;»

Στην έκθεση συμμετέχουν οι εικαστικοί:

Αγγελίδου Έφη // Ασπρογεννίδου Θεοδώρα // Βαρδάκα Κέλλυ // Γεράκη Εύα // Γκουσγκούνης Σωτήρης // Θωμάς Γεράσιμος // Ζαχαράκης Γιάννης // Καράλη Αγγέλα // Κεχαγιά Ελισάβετ // Κοκκίνη

Γεωργία // Μαντζούκα Αντωνία // Μαυρογένη Άννα // Μπόμπορη Αγγελική // Νασιοπούλου Ντιάνα // Οικονόμου Μαρία // Παπαδημητρίου Γιώργος // Παπαδουλή Αφροδίτη // Σιαλακάς Νίκος // Στεφανοπούλου Πάμελα // Ταπεινού Μάγια – Γαλάτεια // Τζομάκας Γιάννης // Τσαλδίρη Ελένη // Φερεντίνου Αμαλία // Χατζή Κατερίνα

Κείμενο έκθεσης: Ευαγγελία Καϊράκη – Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου – email: repdla@hotmail.com

Facebook link: https://www.facebook.com/events/1968340800097730/

 

Πληροφορίες

Που: Dépôt Art galleryΝεοφύτου Βάμβα 5106 74 Κολωνάκι ΑθήναΤηλ επικοινωνίας: 210 3648174e-mail:info@depotgallery.grFacebook:depotgallery.grWeb site:www.depotgallery.gr

 

Πότε: Εγκαίνια: Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018, ώρα 20:00 – 23:30 Διάρκεια έκθεσης: 6 – 17 Φεβρουαρίου 2018.  Ώρες λειτουργίας: Τρίτη έως Παρασκευή 14:00 – 20:00Σάββατο 11:00 –15:00Κυριακή κλειστά Δευτέρα κατόπιν ραντεβού

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

0 σχόλια

Τα στοιχεία σας είναι ασφαλή! Το email σας δεν δημοσιεύεται...
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

Ένα «φόρεμα» για το δέντρο (στη Σαγκάη)

Οι Μουρόνγκ Σιά και Ζι Λι του Mur Mur Lab στη Σαγκάη συνεχίζουν να διερευνούν τη συμπεριφορά απλών γεωμετρικών κατασκευών στον χώρο, σχεδιάζοντας ένα δεντρόσπιτο στην κινεζική μεγαλούπολη. Αποτελείται από τρεις κατακόρυφες κολώνες, που στηρίζουν δακτύλιους με διαφορετικό προσανατολισμό. Η εγκατάσταση αγκαλιάζει, στον αέρα, με ευγένεια ...

Διαβάστε περισσότερα

Ένας κήπος με γλυπτά κάτω από την πινακίδα «HOLLYWOOD»

Η μαγεία του Χόλιγουντ δεν είναι μόνον οι κινηματογραφικές ταινίες. Στους λόφους, διάσπαρτες είναι οι βίλες, στοιχειωμένες από καλλιτέχνες που έχουν δραπετεύσει από την όλο ταχύτητα καθημερινότητα. Ένα από αυτά τα διαμαντάκια είναι ένας κρυμμένος κήπος με γλυπτά, ακριβώς κάτω από την εμβληματική πινακίδα «HOLLYWOOD»! Όχι ...

Διαβάστε περισσότερα

Το μυστικό της καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας του Ντα Βίντσι

Ήταν μια σπάνια διαταραχή στην όραση του Λεονάρντο Ντα Βίντσι το μυστικό της καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας του; Αυτό υποστηρίζεται σε νέα επιστημονική έρευνα. Υπάρχει κάτι αινιγματικό στους πίνακες του Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Τόσο αινιγματικό, στην πραγματικότητα, που ένα έργο του μπορεί να πουληθεί σε τιμή που υπερβαίνει ...

Διαβάστε περισσότερα

Ριάλιτι...

Tου Πέτρου Ζερβού στην Εφημερίδα των Συντακτών

Διαβάστε περισσότερα

Η κόρη που θήλασε τον πατέρα της...

Η Περό, μια όμορφη νέα κοπέλα επισκέφτηκε το κελί ενός φυλακισμένου ηλικιωμένου άνδρα. Κρατούμενος ήταν ο πατέρας της, ο Κίμων, ο οποίος είχε καταδικαστεί να πεθάνει από ασιτία. Η Περό προσπάθησε να τον σώσει, παραβιάζοντας ακόμα και τον προσωπικό της ηθικό κώδικα. Όταν τον συνάντησε ...

Διαβάστε περισσότερα

To...άλλο "ανοιχτό βιβλίο"

Και ο Πάνος Καμμένος  είναι «ανοιχτό βιβλίο». Τι να το κάνεις ,όμως αν το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο στα κινέζικα ή μάλλον στα αλαμπουρνέζικα ;

Διαβάστε περισσότερα

Αναγεννησιακές φιγούρες σε φανταστικό πάρτι σε πισίνα

Ο Ισραηλινός καλλιτέχνης και αρχιτέκτονας Μπεν Γκολντστάιν (Ben Goldstein) είναι γοητευμένος από τα έργα του Ιταλού μηχανικού Πιερλουίτζι Νέρβι (Pierluigi Nervi). Αποφάσισε να γεμίσει με νερό το στάδιο που κατασκεύασε ο δεύτερος στη Φλωρεντία, να το μεταπλάσει σε μια τεράστια πισίνα. Και προσκάλεσε γυναικείες φιγούρες ...

Διαβάστε περισσότερα

!!!-)

Του Ηλία Μακρή στην Καθημερινή

Διαβάστε περισσότερα

Oι πηγές έμπνευσης του Πικάσο σε έκθεση στο Μιλάνο

Το Μιλάνο, στη βόρεια Ιταλία, φιλοξενεί έως τις 17 Φεβρουαρίου έκθεση που παρουσιάζει έργα του Πάμπλο Πικάσο και πηγές έμπνευσής του από την αρχαιότητα. Με τίτλο "Πικάσο, Μεταμορφώσεις", η έκθεση παραθέτει τα έργα του ιδιοφυούς καλλιτέχνη και την αρχαία τέχνη --κεραμικά, βάζα, αγάλματα, αναθηματικές πλάκες, στήλες ...

Διαβάστε περισσότερα

Σε δημοπρασία έργα τέχνης των Μπάρμπαρα και Φρανκ Σινάτρα

Κοσμήματα της Μπάρμπαρα Σινάτρα, της τέταρτης και τελευταίας συζύγου του θρυλικού τραγουδιστή, Φρανκ Σινάτρα θα πουληθούν στα δημοπρασία που διοργανώνεται από τον οίκο Sotheby's στη Νέα Υόρκη. Στη δημοπρασία «Lady Blue Eyes» θα βγει στο σφυρί μία εξαιρετική συλλογή αντικειμένων και έργων τέχνης του ζευγαριού της ...

Διαβάστε περισσότερα

«Ουρανός» από τη Γιόκο Όνο στο μετρό της Νέας Υόρκης

Ο σταθμός 72nd Street B/C του μετρό της Νέας Υόρκης είναι ακριβώς κάτω από το σπίτι της Γιόκο Όνο, το σπίτι το οποίο μοιραζόταν με τον σύντροφό της, Τζον Λένον. Μετά από εξάμηνες εργασίες ανακαίνισης και αποκατάστασης, ο σταθμός άνοιξε ξανά, με μια καινούργια σειρά ...

Διαβάστε περισσότερα

ΝΔ...Πανοράματος

Του Ανδρέα Πετρουλάκη στην Καθημερινή

Διαβάστε περισσότερα

Στο Μανχάταν φιλοξενείται η έκθεση "Candy Nations"

Στο Garment District, στο Μανχάταν, την καρδιά της διεθνούς μόδας εγκαινιάζεται η έκθεση «Candy Nations» αποτελούμενη από γλυπτά - καραμέλες της Γαλλίδας γλύπτριας, Λοράνς Τζενκέλ. Η έκθεση - εγκώμιο στη θέση της Νέας Υόρκης ως παγκόσμιας πρωτεύουσας του κόσμου έχει περισσότερο διηπειρωτικό θέμα και δεν συνδέεται ...

Διαβάστε περισσότερα

Το ροζ, από τον 18ο αιώνα έως τις μέρες μας (έκθεση στη Νέα Υόρκη)

Το ροζ είναι ίσως το χρώμα που διχάζει περισσότερο. Η έκθεση «Ροζ: Η Ιστορία ενός πανκ, όμορφου, δυνατού χρώματος» στο Fashion Institute of Technology ιχνηλατεί την πρόσληψη του ροζ από εμάς, σε διάστημα τριών αιώνων. Είναι μια οπτική πανδαισία 80 συνόλων, από μια ρόμπα της ...

Διαβάστε περισσότερα

Εικαστική Έκθεση «Thinking as a painter does»

Η ARTENS ανοίγει τις πόρτες της, στην Βουκουρεστίου 40, την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018 στις 19:00 και σας προσκαλεί στην εικαστική έκθεση «Thinking as a painter does». Αποτυπώνοντας και οπτικοποιώντας αισθήματα και έννοιες.Οξύνοντας και διευρύνοντας το φάσμα της οπτικής αντίληψης.Αποκρυπτογραφούν το ορατό & το αόρατο με ...

Διαβάστε περισσότερα

Σκυλόσπιτα από βιώσιμα υλικά

Στις αρχές του προηγούμενου μήνα, η DarA, η Ένωση Διακοσμητών Εσωτερικών Χώρων στην Αργεντινή, διοργάνωσε μια όχι και τόσο συνηθισμένη έκθεση. Κάλεσε αρχιτέκτονες, καλλιτέχνες και ντιζάινερς από διάφορους τομείς να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους για σκυλόσπιτα, κατασκευασμένα όμως από βιώσιμα υλικά. Ήταν αναμενόμενο να δώσουν το ...

Διαβάστε περισσότερα

Ματίας Γιουνγκ: Πώς μπορεί ένα σπίτι να πετάει;

Ο Ματίας Γιουνγκ (Matthias Jung) πήγε ένα βήμα πάρα πέρα τον αιώνιο πόθο του ανθρώπου να πετάξει. «Οικοδόμησε» σπίτια που πετάνε, και ως δομικά υλικά χρησιμοποίησε κομμάτια από φωτογραφίες που έχει τραβήξει. Χρησιμοποίησε την τεχνική του κολάζ για να κατασκευάσει καινούργιες πραγματικότητες και στη σειρά έργων ...

Διαβάστε περισσότερα

Αφηρημένη ζωγραφική από τον Φρανκ Σινάτρα;

Τον Δεκέμβριο, ο οίκος Sotheby's θα διενεργήσει δημοπρασία των αντικειμένων που ανήκουν στο κληροδότημα της Μπάρμπαρα Σινάτρα: έργα τέχνης, κοσμήματα, έπιπλα και άλλα. Η δημοπρασία, με τίτλο «Lady Blue Eyes: Property of Barbara and Frank Sinatra», προβλέπεται να δώσει μια καινούργια εικόνα της ζωής του ...

Διαβάστε περισσότερα

« Leonardo Da Vinci – 500 Years of Genius».

Ένα εμβληματικό κτίριο του κέντρου της Αθήνας, το Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι, μεταμορφώνεται για να φιλοξενήσει τρεις εκθέσεις για τη ζωή και το έργο του Leonardo Da Vinci με τίτλο « Leonardo Da Vinci – 500 Years of Genius».Με τη συνδρομή του Μουσείου ...

Διαβάστε περισσότερα

Προσωπικές Σχέσεις και Avant-garde στο Κέντρο Τεχνών Μπάρμπικαν στο Λονδίνο

Φρίντα Κάλο και Ντιέγκο Ριβέρα, Βιρτζίνα Γουλφ και Βίτα Σάκβιλ Ουέστ, Λι Μίλερ και Μαν Ρέι , Έμιλι Φλόγκε και Γκούσταβ Κλιμτ, Καμίλ Κλοντέλ και Ογκίστ Ροντέν, Μπάρμπαρα Χεπγουόρθ και Μπεν Νίκολσον... Παρουσιάζοντας τα μεγαλύτερα ονόματα της Μοντέρνας Τέχνης, η έκθεση «Modern Couples: Art, Intimacy and ...

Διαβάστε περισσότερα

Ταυτοποιήθηκε το μοντέλο για τον πίνακα «Η Προέλευση του Κόσμου»

Ο πίνακας «Η Προέλευση του Κόσμου» - τον ολοκλήρωσε ο Γάλλος ζωγράφος Γκυστάβ Κουρμπέ, το 1866 - έγινε προ καιρού viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά τη λογοκρισία του από το Facebook. Θεωρήθηκε σκανδαλώδες το ότι απεικονίζει τον κορμό μια γυναίκας, εστιάζοντας στα γεννητικά όργανα. ...

Διαβάστε περισσότερα

Σε δημοπρασία, τελικά, το «Chop Suey» του Χόπερ

Πριν 11 χρόνια, ο μεγιστάνας στον τομέα ταξιδιών πολυτελείας και μεγάλος συλλέκτης έργων τέχνης Μπάρνεϊ Έμπσγουερθ είχε υποσχεθεί έναν θαυμάσιο πίνακα του Έντουαρντ Χόπερ στο Μουσείο Τέχνης του Σιάτλ. Τελικά, ο πίνακας «Chop Suey» - τον ολοκλήρωσε ο Αμερικανός ζωγράφος το 1929 - θα δημοπρατηθεί ...

Διαβάστε περισσότερα

<<14.000 νιούτο>>: Μια νεκροκεφαλή από σωσίβια προσφύγων

Το 2016, ο Πέντρου Πίρες βρέθηκε στη Λέσβο. Τώρα, δημιούργησε μια μεγάλων διαστάσεων νεκροκεφαλή από 140 σωσίβια για πρόσφυγες. Εδώ και μια διετία, ο καλλιτέχνης μοιράζει τον χρόνο του αφενός σε εθελοντική δουλειά στη μη κυβερνητική οργάνωση ERCI (βοηθώντας μετανάστες και πρόσφυγες που καταφθάνουν με βάρκα) ...

Διαβάστε περισσότερα