"No sugar added": Ομαδική εικαστική έκθεση στην Dépôt Αrt gallery

VISUAL ARTS
4 Φεβρουαρίου 2018 12:03:00

Η Dépôt Art gallery (Νεοφύτου Βάμβα 5, Κολωνάκι) εγκαινιάζει την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 8 μ.μ. έως 11:30 μ.μ. την ομαδική έκθεση με το θέμα: «NO SUGAR ADDED» , σε επιμέλεια των ιστορικών τέχνης Ευαγγελίας Καϊράκη και Μαρίας Μόσχα Καρατζόγλου στην οποία συμμετέχουν 24 σύγχρονοι καλλιτέχνες.

Η έκθεση διαρκεί από 6 έως 17 Φεβρουαρίου 2018.

Στο κείμενο της έκθεσης οι ιστορικοί τέχνης Ευαγγελία Καϊράκη και Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου σημειώνουν:

«Το 1967, τη χρονιά που οι Η.Π.Α. αυξάνανε δραματικά τις δυνάμεις τους στο Βιετνάμ, η Nancy Sinatra τραγουδούσε το τραγούδι του Lee Hazlewood «Sugar Town», από τον δίσκο με τον τίτλο -τι άλλο- «Sugar». Πίσω από την ποπ μουσική και τους φαινομενικά εύκολους στίχους, η ζάχαρη γίνεται μια μεταφορά για τα ναρκωτικά και για τα υποκατάστατα εν γένει. Για μία από τις προστατευόμενες καλλιτέχνιδές του, με το εύγλωττο όνομα Candy Darling, ο Lou Reed θα γράψει στο τραγούδι των The Velvet Underground, «Candy says»: Candy says I've come to hate my body and all that it requires in this world, καταδεικνύοντας την αντίθεση ανάμεσα στο γλυκό όνομα και την πικρή αλήθεια.

Η ίδια η ύπαρξη, άλλωστε εμφορείται από τις ίδιες αντιφάσεις. Μια πάλη ατέρμονη ανάμεσα στην «ηδίστη» οδό της κακίας και τη «χαλεπή» της αρετής, μία διαρκής σύγκρουση απέναντι σε δυνάμεις έσω και έξω υπέρτερες, στο ορθολογικό και το ανορθολογικό, την αίσθηση και τη συναίσθηση, τον ρεαλισμό, που συστηματοποιεί τον υπαρκτό κόσμο και την ουτοπία, που οροθετεί εκείνον των ονείρων. Και φτάνουμε στο σήμερα, την εποχή που αναπαράγονται, με τη βοήθεια και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τρομαχτική ταχύτητα και σε ακόμα πιο τρομαχτική ποσότητα, εικόνες ανθρώπων, ζώων, τόπων, ρούχων, φαγητών, που μοιάζουν ολοένα και περισσότερο μεταξύ τους, μια πραγματικότητα κυριολεκτικά φιλτραρισμένη, ενώ το αναμάσημα ευφυολογημάτων έχει υποκαταστήσει τον στοχασμό, ακόμα και την σιωπή όπου χρειάζεται. Κι όλα αυτά ενώ η οικονομική κρίση και η συνακόλουθη εν γένει κρίση μαστίζει όχι μόνο την χώρα μας, αλλά και τον παγκόσμιο χάρτη, με τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες να αυξάνονται διαρκώς. Και η τέχνη;

Ένα παράδειγμα σύγχρονης τέχνης που μέσα από στοιχεία της καθημερινότητας μιλάει με ποιητικό τρόπο για προσωπικές πληγές και κοινωνικά προβλήματα (και που σχετίζεται κατά κάποιο τρόπο με την έκθεσή μας!) είναι η σειρά placebo του πρόωρα χαμένου Felix Gonzalez-Torres, όπου οι θεατές μπορούσαν να ανοίξουν συσκευασίες από καραμέλες που ήταν στοιβαγμένες και να τις φάνε (σα να κατανάλωναν την ίδια την τέχνη, αλλά και το σώμα του συντρόφου του καλλιτέχνη που πέθανε από AIDS). Ο Nicolas Bourriaud στο δοκίμιό του Σχεσιακή αισθητική (Esthetique relationelle, 1998), μιλάει για την κατεύθυνση της σύγχρονης τέχνης που, μακριά από τον διδακτισμό, τις καινοτομίες και την πίστη σε ουτοπίες του παρελθόντος, μέσα από τα δεδομένα της κουλτούρας του σήμερα, προσπαθεί να διαχειριστεί τις σύγχρονες συνθήκες ζωής (le temps vécu, ο βιωμένος χρόνος) και γι’ αυτό είναι παράλογο να πιστεύει κανείς ότι δεν είναι πολιτική ή κοινωνική. Μέσα λοιπόν από ατομικές προσπάθειες ή την τέχνη του δρόμου ή καλλιτεχνικές κολεκτίβες, οι εικαστικοί δημιουργούν την τέχνη του σήμερα, με αφορμή πολύ συχνά εικόνες από αυτό, με άλλοτε πιο καταγγελτικό και άλλοτε πιο χαμηλόφωνο ύφος. Υπό την ευρύτερη έννοια, πρόκειται για ένα είδος ποπ αρτ (χωρίς να γίνεται σύγχυση με την επιτηδευμένα κιτς αισθητική του νέο-ποπ αρτ κινήματος). Η παρούσα έκθεση θέλαμε να είναι ενδεικτική αυτής της τάσης της τέχνης.

Σε εννοιολογικό επίπεδο, τα έργα της έκθεσης πειραματίζονται με το δίπολο οικείου-ανοίκειου, ένα υπαρξιακό αντιστάθμισμα που εμφιλοχωρεί στην εικαστική δημιουργία. (π.χ., υπάρχει πάντοτε κάτι ενοχλητικό στους στυλιζαρισμένους πίνακες του Balthus ή τα συμμετρικά πλάνα του Wes Anderson). Όπως είπε και ο Φρόιντ μιλώντας για το αλλόκοτο (Das Unheimlich, 1919), με άξονα τις αντανακλάσεις της φανταστικής λογοτεχνίας στο θυμικό, το αλλόκοτο ενυπάρχει στην αντικατάσταση και την απώθηση του κάποτε οικείου. Ενός βιώματος της νεογνικής ακόμα ή και νηπιακής ηλικίας στις πύλες του υποσυνείδητου, βίωμα που εγκαλείται ανύποπτα ή και συστηματικά σαν κάτι ξένο, φοβιστικό και παράδοξο προϊούσης της ζωής.

Ο διαρκής λοιπόν αγώνας να αντιπαλέψει το άτομο τους δράκους του, και τελικά να τους εξοντώσει, τις υπέρτερες και δαιμονικές δυνάμεις, που ορθώνονται μπροστά του, να επιβιώσει έκπτωτος από τον παράδεισο της νηπιακής ηλικίας στον ορυμαγδό της ενήλικης ζωής, αναπολώντας σαν παρηγοριά {παραμυθία: παρηγοριά (λογ.)} τα παραμύθια που άκουγε μικρός στη θαλπωρή μιας αγκαλιάς, τα βαζάκια με γλυκό του κουταλιού που ξεσήκωνε σκανταλιάρικα από τα ράφια της γιαγιάς. Κιβωτός μνήμης λοιπόν και όχι ένα ηθικοπλαστικό αφήγημα, κατά τον Γιουνγκ τα παραμύθια, όπου η ψυχή διηγείται την ιστορία της και το άτομο μοιραία αφηρωϊζεται μέσα από την προσωπική του ανάβαση. Οι δράκοι ηττώνται, τελικά, σε μια ακανθώδη, όσο και αποκαλυπτική διαδρομή από το πάθος στην κάθαρση.

24 σύγχρονοι καλλιτέχνες, άνθρωποι που ζουν και εργάζονται στο σήμερα, με κίνητρο την εικαστική πράξη καταδύονται σε πτυχές της ανθρώπινης ψυχής, σε μιαν απόπειρα να αναμοχλεύσουν κάτι καλά κρυμμένο, μυχό και ανείπωτο και απροκάλυπτα να το φέρουν στο φως. Δεν απορρίπτουν την ζάχαρη, μεγάλωσαν, μεγαλώσαμε με αυτήν, αλλά ανιχνεύουν τη ζωή κάτω από την επικάλυψή της. Μιλούν για τα όνειρα, τους φόβους, τις προσδοκίες, τις αγωνίες, τα άγχη, τις διαψεύσεις, τα διλήμματα και τα καταφύγιά τους, τα δικά τους και της γενιάς τους ή των συμπολιτών και συνανθρώπων τους. Δεν αρνούνται την παραστατικότητα ή τη σύνδεση με υλικά και αντικείμενα της καθημερινότητας, ενώ επιστρέφουν αρκετά στην παιδική τους ηλικία και γι αυτό συχνά χρησιμοποιούν μοτίβα και χρώματα που παραπέμπουν σε αυτήν. Ταυτόχρονα όμως, ανοίγουν συνειδητά μια χαραμάδα στο αίνιγμα και στα κενά που έχουν από αυτήν και διαχειρίζονται τα τραύματά τους, συλλογικά και ατομικά, με τρόπο δημιουργικό. Αυτός ο διάλογος μεταξύ του «οικείου» απτού -πραγματικού και του «ανοίκειου» ονειρικού -φαντασιακού μορφοποιείται μέσα από τη χειρονομία- τη φόρμα, τη γραμμή και το χρώμα- ο κόσμος αποδομείται και ανασυστήνεται, τα είδωλα στρεβλώνονται μέσα στους καθρεφτισμούς τους, τα μοτίβα αποκτούν τη δική τους σημειολογία. Η εμπειρία της θέασης αφυπνίζει τη μνήμη που αυτή με τη σειρά της συνειρμικά-συνειδησιακά ή και αθέλητα-ασυνείδητα εισχωρεί στα εσώτερα της ψυχής και έρχεται αντιμέτωπη με τις καθηλώσεις της. Ένας δονούμενος εικαστικός μικρόκοσμος, δηκτικός όσο και γλαφυρός, σκηνογραφημένος σε έναν ουτοπικό χωροχρόνο που ωθεί αυθόρμητα τον επισκέπτη να γίνει μέτοχος και κοινωνός του. Ποιός είπε, άλλωστε, ότι τα παραμύθια είναι αθώα;»

Στην έκθεση συμμετέχουν οι εικαστικοί:

Αγγελίδου Έφη // Ασπρογεννίδου Θεοδώρα // Βαρδάκα Κέλλυ // Γεράκη Εύα // Γκουσγκούνης Σωτήρης // Θωμάς Γεράσιμος // Ζαχαράκης Γιάννης // Καράλη Αγγέλα // Κεχαγιά Ελισάβετ // Κοκκίνη

Γεωργία // Μαντζούκα Αντωνία // Μαυρογένη Άννα // Μπόμπορη Αγγελική // Νασιοπούλου Ντιάνα // Οικονόμου Μαρία // Παπαδημητρίου Γιώργος // Παπαδουλή Αφροδίτη // Σιαλακάς Νίκος // Στεφανοπούλου Πάμελα // Ταπεινού Μάγια – Γαλάτεια // Τζομάκας Γιάννης // Τσαλδίρη Ελένη // Φερεντίνου Αμαλία // Χατζή Κατερίνα

Κείμενο έκθεσης: Ευαγγελία Καϊράκη – Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου – email: repdla@hotmail.com

Facebook link: https://www.facebook.com/events/1968340800097730/

 

Πληροφορίες

Που: Dépôt Art galleryΝεοφύτου Βάμβα 5106 74 Κολωνάκι ΑθήναΤηλ επικοινωνίας: 210 3648174e-mail:info@depotgallery.grFacebook:depotgallery.grWeb site:www.depotgallery.gr

 

Πότε: Εγκαίνια: Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018, ώρα 20:00 – 23:30 Διάρκεια έκθεσης: 6 – 17 Φεβρουαρίου 2018.  Ώρες λειτουργίας: Τρίτη έως Παρασκευή 14:00 – 20:00Σάββατο 11:00 –15:00Κυριακή κλειστά Δευτέρα κατόπιν ραντεβού

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

0 σχόλια

Τα στοιχεία σας είναι ασφαλή! Το email σας δεν δημοσιεύεται...
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

Ατομική έκθεση ζωγραφικής της Μάγδας Αποστόλου με τίτλο "Τοπία του Ασυνείδητου" στη Gallery ArtΠρίσμα

Η Gallery Art Πρίσμα εγκαινιάζει την Παρασκευή 2 Μαρτίου στις 20.00 την ατομική έκθεση της ΜΑΓΔΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ. ''Τοπία του Ασυνείδητου'', έτσι χαρακτηρίζει η ζωγράφος τη νέα της εικαστική διαδρομή. Διαχρονικό θέμα από τις απαρχές της ζωγραφικής ''η θάλασσα'', μεγάλοι θαλασσογράφοι, σχολή του Μονάχου, αλλά και σύγχρονοι καλλιτέχνες ...

Διαβάστε περισσότερα

Η πρώτη διεθνής «απόδραση» Ελλήνων εικαστικών στο Espace Christiane Peugeot του Παρισιού

H DépôtArtGallery, έχοντας ως έναν από τους πρωταρχικούς της στόχους την προώθηση Ελλήνων καλλιτεχνών και του έργου τους στο εξωτερικό, δημιούργησε τον θεσμό «Αποδράσεις» και παρουσιάζει την πρώτη τους «απόδραση» - EVASION #1 - στο πολιτιστικό κέντρο Espace Christiane Peugeot (62, Avenue de la Grande-Armée, ...

Διαβάστε περισσότερα

Έκθεση του Κώστα Ηρακλή Γεωργίου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση με ελεύθερη είσοδο

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση και το Hellenic American College (HAEC) παρουσιάζουν την ατομική εικαστική έκθεση του Κώστα Ηρακλή Γεωργίου με τίτλο «ΑΓΓΕΛΟΓΡΑΦΙΕΣ». Η έκθεση εγκαινιάζεται την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018, στις 19:30, στην Γκαλερί Χατζηκυριάκος-Γκίκας της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (Μασσαλίας 22, Αθήνα) και θα διαρκέσει μέχρι και ...

Διαβάστε περισσότερα

«Όσο πιο μακριά γίνεται»: Έκθεση ζωγραφικής του εικαστικού Στεφάνου Γιώργου

Στον Πολυχώρο ΔΙΕΛΕΥΣΙΣ (Λέσβου 15, Κυψέλη) παρουσιάζεται η πρώτη ατομική έκθεση του Γιώργου Στεφάνου με τίτλο «Όσο πιο μακριά γίνεται», σε συνέχεια της συμμετοχής του σε επτά ομαδικές εκθέσεις. Σε αυτή την έκθεση επιλέχθηκαν έργα χαρακτηριστικά μιας πολυετούς πορείας και εξέλιξης, που δίνουν την ευκαιρία στον ...

Διαβάστε περισσότερα

Ομαδική έκθεση στην Ελληνοαμερικανική Ένωση έως τις 7 Μαρτίου

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση και το Hellenic American College (HAEC) σε συνεργασία με το Hellenic American University (Nashua, NH, USA), παρουσιάζουν την ομαδική εικαστική έκθεση «ΑΥΤΟ–ΑΜΥΝΕΣ», προϊόν συνεργασίας τριών επιμελητριών από την Ελλάδα και την Νορβηγία, της Λουΐζας Καραπιδάκη, της Κλεοπάτρας Φατούρου και της Elisabeth Romberg. Η ...

Διαβάστε περισσότερα

«Μπουκέτα και πεταλούδες» από...κουταλο-μαχαιρο-πίρουνα !

Τα γλυπτά της Αν Κάρινγκτον (Anne Carrington) «εξυψώνουν» αντικείμενα καθημερινής χρήσης, δίνουν νέα διάσταση σε συνηθισμένα, ταπεινά αντικείμενα, σαν τα μαγειρικά σκεύη. Η Αν σπούδασε στο The Royal College of Art, στο Λονδίνο. Της ζητήθηκε να ετοιμάσει το Royal Jubilee Banner για τον εορτασμό του αδαμάντινου ...

Διαβάστε περισσότερα

10 Έλληνες καλλιτέχνες εκπροσωπούν την Ελληνική Τέχνη στα Ηλύσια Πεδία του Παρισιού

Υπό την επιμέλεια της γνωστής ιστορικού τέχνης και τεχνοκριτικού κ. Έμμυς Βαρουξάκη, δέκα σύγχρονοι Έλληνες καλλιτέχνες εκπροσωπούν για μια ακόμη φορά την Ελληνική Τέχνη στο Σαλόνι των Ανεξαρτήτων στο Grand Palais, στα Ηλύσια Πεδία, στο Παρίσι. Φέτος για όγδοη χρονιά η κ.Έμμυ Βαρουξάκη παρουσιάζει ομαδική έκθεση ...

Διαβάστε περισσότερα

"No sugar added": Ομαδική εικαστική έκθεση στην Dépôt Αrt gallery

Η Dépôt Art gallery (Νεοφύτου Βάμβα 5, Κολωνάκι) εγκαινιάζει την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 8 μ.μ. έως 11:30 μ.μ. την ομαδική έκθεση με το θέμα: «NO SUGAR ADDED» , σε επιμέλεια των ιστορικών τέχνης Ευαγγελίας Καϊράκη και Μαρίας Μόσχα Καρατζόγλου στην οποία συμμετέχουν ...

Διαβάστε περισσότερα

Αστέριος Τόρης: "Απλετος Χώρος" - Ατομική έκθεση στη Dépôt Αrt gallery στο Κολωνάκι

Η Dépôt Art gallery (Νεοφύτου Βάμβα 5, Κολωνάκι) εγκαινιάζει την Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 8 μ.μ. έως 11:30 μ.μ. την ατομική έκθεση του Αστέριου Τόρη με το θέμα : ΑΠΛΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ Την έκθεση συνοδεύουν: · κείμενο της έκθεσης από την Ευριδίκη Τρισόν - Μιλσανή (Ιστορικός Τέχνης, ...

Διαβάστε περισσότερα

160 χρόνια made in Greece: Το ταξίδι στην ελληνική βιομηχανία ξεκινά...

Η έκθεση «160 χρόνια made in Greece. Βιομηχανία, πρωτοπορία, καινοτομία» άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό και μας καλεί να ανακαλύψουμε… αλλιώς την ελληνική βιομηχανία από το 1860 έως σήμερα, στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων και το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου. Το μεσημέρι της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε το press ...

Διαβάστε περισσότερα

Έκθεση «Εσωστρέφεια» του Νίκου Λαγού στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη

Η Γκαλερί Ζουμπουλάκη παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Λαγού με τίτλο «Εσωστρέφεια». Η έκθεση αποτελείται από την τελευταία ενότητα ζωγραφικών έργων του εικαστικού και θα διαρκέσει από τις 8 Φεβρουαρίου έως τις 10 Μαρτίου 2018. Όπως αναφέρει ο Ιστορικός Τέχνης Γιάννης Μπόλης στο κείμενο καταλόγου: ...

Διαβάστε περισσότερα

Εικαστικά στη Στέγη: Οι γειτονιές της Αθήνας γίνονται virtual reality!

Πώς ένας ηχητικός περίπατος στις γειτονιές της Αθήνας προσομοιώνεται μέσα από VR stations; Ετοιμαστείτε να εισχωρήσετε σε ένα σκηνοθετημένο περιβάλλον ηχητικής πραγματικότητας που θα ζωντανέψει δρόμους, διασταυρώσεις και εμπειρίες από τους δρόμους της Αθήνας στη Στέγη. Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση παρουσιάζει από τον Ιούνιο του ...

Διαβάστε περισσότερα

Tο νέο πρόγραμμα του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

«Πολυεπίπεδο, καλειδοσκοπικό, εναλλακτικό, εξωστρεφές, πρόγραμμα που δοκιμάζει τα όρια του εφικτού που δεν ξεχνά να κινείται στη σφαίρα του ιδεώδους» χαρακτηρίζει ο καλλιτεχνικός διευθυντής και βασικός σχεδιαστής του, Γιώργος Εμμανουήλ Λαζαρίδης, το πρόγραμμα του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2018. Συμφωνικές ορχήστρες, μουσικές τζάζ, ...

Διαβάστε περισσότερα

Είναι η «Θεία Επίσκεψη» στο Τολέδο ακόμη ένα έργο του Ελ Γκρέκο;

Λίγοι τυχεροί δημοσιογράφοι ήσαν εκείνοι που είχαν την τύχη να δουν την περασμένη Τρίτη για πρώτη φορά τη «(Θεία) Επίσκεψη», έναν πίνακα που φέρεται να έχει φιλοτεχνήσει ο Ελ Γκρέκο για το παρεκκλήσι σε μία εκκλησία του Τολέδο, που είχε παραγγείλει η γνωστή μαικήνας Ισάβελ ...

Διαβάστε περισσότερα

Την άνοιξη θα έχει ολοκληρωθεί ο μεγαλύτερος πίνακας Τάνγκα

Ένας πίνακας ζωγραφικής ύψους 1.260 μέτρων φιλοτεχνημένος με την παραδοσιακή τεχνική τάνγκα -ζωγραφική πάνω σε βαμβακερό ή μεταξωτό ύφασμα με κυρίαρχο θέμα μια βουδιστική θεότητα-αναμένεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη στην επαρχία Κινχάι της βορειοδυτικής Κίνας, και να γίνει ο μεγαλύτερος στον κόσμο. Ο πίνακας έχει ύψος ...

Διαβάστε περισσότερα

"Ενθυμήματα, Αντικείμενα και Ιστορίες" από τις φυλακές Αιγίνης

Την έκθεση «Ενθυμήματα, Αντικείμενα και Ιστορίες» με αντικείμενα κρατουμένων των Φυλακών Αιγίνης φιλοξενεί το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο της Αίγινας από τις 13 ως τις 21 Ιανουαρίου, υπό την αιγίδα της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αίγινας (ΚΕΔΑ). Τα περισότερα από τα αντικείμενα που παρουσιάζονται διαφύλαξαν κάτοικοι του ...

Διαβάστε περισσότερα

Το Λούβρο υποδέχθηκε 8,1 εκατομμύρια επισκέπτες το 2017

Το Μουσείο του Λούβρου υποδέχθηκε 8,1 εκατομμύρια επισκέπτες το 2017, καταγράφοντας αύξηση της επισκεψιμότητας 10,1% μετά τη μείωση του αριθμού των ξένων τουριστών στο Παρίσι το 2016, ανακοίνωσε σήμερα η διεύθυνση του μουσείου. Το δημοφιλές μουσείο που επλήγη ιδιαίτερα από τη μείωση των τουριστών στη γαλλική ...

Διαβάστε περισσότερα

'Κρεμάστρες του Δημόσιου Χώρου': Eγκαίνια 20 Δεκεμβρίου στον Δήμο της Αγίας Παρασκευής

«Κρεμάστρες του Δημόσιου Χώρου» ή «Το Σύμβολο της Αμοιβαιότητας» Project Κοινωνικής Τέχνης της εικαστικού και θεωρητικού τέχνης δρ. Ελένης Πολυχρονάτου, για την δημιουργία ενός νέου τρόπου και χώρου συγκέντρωσης και ανταλλαγής ρούχων, αγαθών ή τροφίμων Παρουσιάζουν οι καλλιτέχνες: Τάκης Κοζόκος, Βάλλυ Νομίδου, Νίκος Κωνσταντόπουλος, Ελλη Βέλλιου, Παναγιώτης ...

Διαβάστε περισσότερα

"Τα εσωτερικά μας ταξίδια" στη Dépôt Art Gallery

Στο πλαίσιο της έκθεσης ζωγραφικής με έργα της Ευδοξίας Παπασάββα και τίτλο : " The Beginning / Όλα από την Αρχή, η δική μου ιστορία…… ", καλλιτέχνις που ακολουθεί μόνον την εσωτερική της παρόρμηση και υλοποιεί εκείνο που πηγάζει από μέσα της καταλήγοντας σε ένα ...

Διαβάστε περισσότερα

«Αγγελοφάνεια» του Αλέκου Κυραρίνη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Συνεχίζοντας τις εκθέσεις σύγχρονης τέχνης, το Καφέ του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου εγκαινιάζει στις 11/12 την έκθεση «Αγγελοφάνεια» του Αλέκου Κυραρίνη. Με το βλέμμα στραμμένο στον Άγγελο, ο τηνιακός εικαστικός αξιοποιεί και μετασχηματίζει πρότυπα φτερωτών μορφών από την αρχαία ως την πρωτοχριστιανική τέχνη, για να αποδώσει ...

Διαβάστε περισσότερα

Ομαδική έκθεση ζωγραφικής : «Την μεν ζωγραφίαν ποίησιν σιωπώσαν...»

Πλήθος κόσμου, φιλότεχνοι, άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών, κατέκλυσαν τους χώρους της BLANK WALL GALLERY (Φωκίωνος Νέγρη 55, Κυψέλη), το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου, στα εγκαίνια της ομαδικής έκθεσης ζωγραφικής «Την μεν ζωγραφίαν ποίησιν σιωπώσαν…» στην οποία συμμετέχουν 43 σύγχρονοι Έλληνες εικαστικοί. Ήταν μια βραδιά ...

Διαβάστε περισσότερα

Παράταση έκθεσης: See if you can fit it on the paper στην U.F.A.P. Gallery

Η U.F.A.P. Gallery παρουσιάζει την ομαδική έκθεση “See if you can fit it on the paper” σε επιμέλεια της ιστορικού τέχνης Ματίνας Χαραλάμπη, την Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017, στις 20:00. Οι Κατερίνα Χρηστίδη, Βασίλης Γεροδήμος, Ειρήνη Μπαχλιτζανάκη, Χρήστος Γιαννόπουλος, Μαρία Ευσταθίου, Κορνήλιος Γραμμένος, Δημήτρης Τάταρης, ...

Διαβάστε περισσότερα

Τα γυαλιά του Μονέ δημοπρατήθηκαν για 50.000 δολάρια

Mια συλλογή από προσωπικά αντικείμενα του Γάλλου ζωγράφου Κλοντ Μονέ, μεταξύ των οποίων και ένα ζευγάρι στρογγυλά γυαλιά οράσεως, συγκέντρωσε σχεδόν 11 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία στο Χονγκ Κονγκ, ανακοίνωσε ο οίκος Κρίστις. Τα γυαλιά αυτά με τον λεπτό, χρυσό σκελετό, πουλήθηκαν χθες σε Ασιάτη αγοραστή, ...

Διαβάστε περισσότερα