"No sugar added": Ομαδική εικαστική έκθεση στην Dépôt Αrt gallery

ARTS
4 Φεβρουαρίου 2018 12:03:00

Η Dépôt Art gallery (Νεοφύτου Βάμβα 5, Κολωνάκι) εγκαινιάζει την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 8 μ.μ. έως 11:30 μ.μ. την ομαδική έκθεση με το θέμα: «NO SUGAR ADDED» , σε επιμέλεια των ιστορικών τέχνης Ευαγγελίας Καϊράκη και Μαρίας Μόσχα Καρατζόγλου στην οποία συμμετέχουν 24 σύγχρονοι καλλιτέχνες.

Η έκθεση διαρκεί από 6 έως 17 Φεβρουαρίου 2018.

Στο κείμενο της έκθεσης οι ιστορικοί τέχνης Ευαγγελία Καϊράκη και Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου σημειώνουν:

«Το 1967, τη χρονιά που οι Η.Π.Α. αυξάνανε δραματικά τις δυνάμεις τους στο Βιετνάμ, η Nancy Sinatra τραγουδούσε το τραγούδι του Lee Hazlewood «Sugar Town», από τον δίσκο με τον τίτλο -τι άλλο- «Sugar». Πίσω από την ποπ μουσική και τους φαινομενικά εύκολους στίχους, η ζάχαρη γίνεται μια μεταφορά για τα ναρκωτικά και για τα υποκατάστατα εν γένει. Για μία από τις προστατευόμενες καλλιτέχνιδές του, με το εύγλωττο όνομα Candy Darling, ο Lou Reed θα γράψει στο τραγούδι των The Velvet Underground, «Candy says»: Candy says I've come to hate my body and all that it requires in this world, καταδεικνύοντας την αντίθεση ανάμεσα στο γλυκό όνομα και την πικρή αλήθεια.

Η ίδια η ύπαρξη, άλλωστε εμφορείται από τις ίδιες αντιφάσεις. Μια πάλη ατέρμονη ανάμεσα στην «ηδίστη» οδό της κακίας και τη «χαλεπή» της αρετής, μία διαρκής σύγκρουση απέναντι σε δυνάμεις έσω και έξω υπέρτερες, στο ορθολογικό και το ανορθολογικό, την αίσθηση και τη συναίσθηση, τον ρεαλισμό, που συστηματοποιεί τον υπαρκτό κόσμο και την ουτοπία, που οροθετεί εκείνον των ονείρων. Και φτάνουμε στο σήμερα, την εποχή που αναπαράγονται, με τη βοήθεια και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τρομαχτική ταχύτητα και σε ακόμα πιο τρομαχτική ποσότητα, εικόνες ανθρώπων, ζώων, τόπων, ρούχων, φαγητών, που μοιάζουν ολοένα και περισσότερο μεταξύ τους, μια πραγματικότητα κυριολεκτικά φιλτραρισμένη, ενώ το αναμάσημα ευφυολογημάτων έχει υποκαταστήσει τον στοχασμό, ακόμα και την σιωπή όπου χρειάζεται. Κι όλα αυτά ενώ η οικονομική κρίση και η συνακόλουθη εν γένει κρίση μαστίζει όχι μόνο την χώρα μας, αλλά και τον παγκόσμιο χάρτη, με τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες να αυξάνονται διαρκώς. Και η τέχνη;

Ένα παράδειγμα σύγχρονης τέχνης που μέσα από στοιχεία της καθημερινότητας μιλάει με ποιητικό τρόπο για προσωπικές πληγές και κοινωνικά προβλήματα (και που σχετίζεται κατά κάποιο τρόπο με την έκθεσή μας!) είναι η σειρά placebo του πρόωρα χαμένου Felix Gonzalez-Torres, όπου οι θεατές μπορούσαν να ανοίξουν συσκευασίες από καραμέλες που ήταν στοιβαγμένες και να τις φάνε (σα να κατανάλωναν την ίδια την τέχνη, αλλά και το σώμα του συντρόφου του καλλιτέχνη που πέθανε από AIDS). Ο Nicolas Bourriaud στο δοκίμιό του Σχεσιακή αισθητική (Esthetique relationelle, 1998), μιλάει για την κατεύθυνση της σύγχρονης τέχνης που, μακριά από τον διδακτισμό, τις καινοτομίες και την πίστη σε ουτοπίες του παρελθόντος, μέσα από τα δεδομένα της κουλτούρας του σήμερα, προσπαθεί να διαχειριστεί τις σύγχρονες συνθήκες ζωής (le temps vécu, ο βιωμένος χρόνος) και γι’ αυτό είναι παράλογο να πιστεύει κανείς ότι δεν είναι πολιτική ή κοινωνική. Μέσα λοιπόν από ατομικές προσπάθειες ή την τέχνη του δρόμου ή καλλιτεχνικές κολεκτίβες, οι εικαστικοί δημιουργούν την τέχνη του σήμερα, με αφορμή πολύ συχνά εικόνες από αυτό, με άλλοτε πιο καταγγελτικό και άλλοτε πιο χαμηλόφωνο ύφος. Υπό την ευρύτερη έννοια, πρόκειται για ένα είδος ποπ αρτ (χωρίς να γίνεται σύγχυση με την επιτηδευμένα κιτς αισθητική του νέο-ποπ αρτ κινήματος). Η παρούσα έκθεση θέλαμε να είναι ενδεικτική αυτής της τάσης της τέχνης.

Σε εννοιολογικό επίπεδο, τα έργα της έκθεσης πειραματίζονται με το δίπολο οικείου-ανοίκειου, ένα υπαρξιακό αντιστάθμισμα που εμφιλοχωρεί στην εικαστική δημιουργία. (π.χ., υπάρχει πάντοτε κάτι ενοχλητικό στους στυλιζαρισμένους πίνακες του Balthus ή τα συμμετρικά πλάνα του Wes Anderson). Όπως είπε και ο Φρόιντ μιλώντας για το αλλόκοτο (Das Unheimlich, 1919), με άξονα τις αντανακλάσεις της φανταστικής λογοτεχνίας στο θυμικό, το αλλόκοτο ενυπάρχει στην αντικατάσταση και την απώθηση του κάποτε οικείου. Ενός βιώματος της νεογνικής ακόμα ή και νηπιακής ηλικίας στις πύλες του υποσυνείδητου, βίωμα που εγκαλείται ανύποπτα ή και συστηματικά σαν κάτι ξένο, φοβιστικό και παράδοξο προϊούσης της ζωής.

Ο διαρκής λοιπόν αγώνας να αντιπαλέψει το άτομο τους δράκους του, και τελικά να τους εξοντώσει, τις υπέρτερες και δαιμονικές δυνάμεις, που ορθώνονται μπροστά του, να επιβιώσει έκπτωτος από τον παράδεισο της νηπιακής ηλικίας στον ορυμαγδό της ενήλικης ζωής, αναπολώντας σαν παρηγοριά {παραμυθία: παρηγοριά (λογ.)} τα παραμύθια που άκουγε μικρός στη θαλπωρή μιας αγκαλιάς, τα βαζάκια με γλυκό του κουταλιού που ξεσήκωνε σκανταλιάρικα από τα ράφια της γιαγιάς. Κιβωτός μνήμης λοιπόν και όχι ένα ηθικοπλαστικό αφήγημα, κατά τον Γιουνγκ τα παραμύθια, όπου η ψυχή διηγείται την ιστορία της και το άτομο μοιραία αφηρωϊζεται μέσα από την προσωπική του ανάβαση. Οι δράκοι ηττώνται, τελικά, σε μια ακανθώδη, όσο και αποκαλυπτική διαδρομή από το πάθος στην κάθαρση.

24 σύγχρονοι καλλιτέχνες, άνθρωποι που ζουν και εργάζονται στο σήμερα, με κίνητρο την εικαστική πράξη καταδύονται σε πτυχές της ανθρώπινης ψυχής, σε μιαν απόπειρα να αναμοχλεύσουν κάτι καλά κρυμμένο, μυχό και ανείπωτο και απροκάλυπτα να το φέρουν στο φως. Δεν απορρίπτουν την ζάχαρη, μεγάλωσαν, μεγαλώσαμε με αυτήν, αλλά ανιχνεύουν τη ζωή κάτω από την επικάλυψή της. Μιλούν για τα όνειρα, τους φόβους, τις προσδοκίες, τις αγωνίες, τα άγχη, τις διαψεύσεις, τα διλήμματα και τα καταφύγιά τους, τα δικά τους και της γενιάς τους ή των συμπολιτών και συνανθρώπων τους. Δεν αρνούνται την παραστατικότητα ή τη σύνδεση με υλικά και αντικείμενα της καθημερινότητας, ενώ επιστρέφουν αρκετά στην παιδική τους ηλικία και γι αυτό συχνά χρησιμοποιούν μοτίβα και χρώματα που παραπέμπουν σε αυτήν. Ταυτόχρονα όμως, ανοίγουν συνειδητά μια χαραμάδα στο αίνιγμα και στα κενά που έχουν από αυτήν και διαχειρίζονται τα τραύματά τους, συλλογικά και ατομικά, με τρόπο δημιουργικό. Αυτός ο διάλογος μεταξύ του «οικείου» απτού -πραγματικού και του «ανοίκειου» ονειρικού -φαντασιακού μορφοποιείται μέσα από τη χειρονομία- τη φόρμα, τη γραμμή και το χρώμα- ο κόσμος αποδομείται και ανασυστήνεται, τα είδωλα στρεβλώνονται μέσα στους καθρεφτισμούς τους, τα μοτίβα αποκτούν τη δική τους σημειολογία. Η εμπειρία της θέασης αφυπνίζει τη μνήμη που αυτή με τη σειρά της συνειρμικά-συνειδησιακά ή και αθέλητα-ασυνείδητα εισχωρεί στα εσώτερα της ψυχής και έρχεται αντιμέτωπη με τις καθηλώσεις της. Ένας δονούμενος εικαστικός μικρόκοσμος, δηκτικός όσο και γλαφυρός, σκηνογραφημένος σε έναν ουτοπικό χωροχρόνο που ωθεί αυθόρμητα τον επισκέπτη να γίνει μέτοχος και κοινωνός του. Ποιός είπε, άλλωστε, ότι τα παραμύθια είναι αθώα;»

Στην έκθεση συμμετέχουν οι εικαστικοί:

Αγγελίδου Έφη // Ασπρογεννίδου Θεοδώρα // Βαρδάκα Κέλλυ // Γεράκη Εύα // Γκουσγκούνης Σωτήρης // Θωμάς Γεράσιμος // Ζαχαράκης Γιάννης // Καράλη Αγγέλα // Κεχαγιά Ελισάβετ // Κοκκίνη

Γεωργία // Μαντζούκα Αντωνία // Μαυρογένη Άννα // Μπόμπορη Αγγελική // Νασιοπούλου Ντιάνα // Οικονόμου Μαρία // Παπαδημητρίου Γιώργος // Παπαδουλή Αφροδίτη // Σιαλακάς Νίκος // Στεφανοπούλου Πάμελα // Ταπεινού Μάγια – Γαλάτεια // Τζομάκας Γιάννης // Τσαλδίρη Ελένη // Φερεντίνου Αμαλία // Χατζή Κατερίνα

Κείμενο έκθεσης: Ευαγγελία Καϊράκη – Μαρία Μόσχα Καρατζόγλου Επικοινωνία: Δημήτρης Λαζάρου – email: repdla@hotmail.com

Facebook link: https://www.facebook.com/events/1968340800097730/

 

Πληροφορίες

Που: Dépôt Art galleryΝεοφύτου Βάμβα 5106 74 Κολωνάκι ΑθήναΤηλ επικοινωνίας: 210 3648174e-mail:info@depotgallery.grFacebook:depotgallery.grWeb site:www.depotgallery.gr

 

Πότε: Εγκαίνια: Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018, ώρα 20:00 – 23:30 Διάρκεια έκθεσης: 6 – 17 Φεβρουαρίου 2018.  Ώρες λειτουργίας: Τρίτη έως Παρασκευή 14:00 – 20:00Σάββατο 11:00 –15:00Κυριακή κλειστά Δευτέρα κατόπιν ραντεβού

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

0 σχόλια

Τα στοιχεία σας είναι ασφαλή! Το email σας δεν δημοσιεύεται...
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

Βραβεία Όσκαρ πουλήθηκαν έως 500.000 δολ. σε δημοπρασία

Οι δημοπρασίες βραβείων Όσκαρ είναι πολύ σπάνιες επειδή η Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών πιστεύει ότι πρέπει να κερδίζονται και να μην αγοράζονται. Ένα αγαλματίδιο Όσκαρ όμως πουλήθηκε περίπου 500.000 δολάρια και ένα άλλο για πάνω από 200.000 σε μια σπάνια δημοπρασία που διοργανώθηκε την Παρασκευή ...

Διαβάστε περισσότερα

«Τα Ωραία του Πέραν» στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

    Η ομαδική εικαστική έκθεση «Τα Ωραία του Πέραν» εγκαινιάζεται στις 12 Δεκεμβρίου, στις 7.30 το απόγευμα, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού στην Αθήνα [Πειραιώς 254, Ταύρος]. Μετά την πρώτη της επιτυχημένη παρουσίαση στο Σισμανόγλειο Μέγαρο του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, ...

Διαβάστε περισσότερα

Η ρέγκε μουσική στον κατάλογο πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO

Η τζαμαϊκανή ρέγκε μουσική (reggae) βρίσκεται από σήμερα στον κατάλογο της Άυλης Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας με απόφαση της ειδικής επιτροπής της Unesco που συνέρχεται στο Πορτ Λούις του Μαυρικίου. Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ η Unesco επισημαίνει «την συμβολή» αυτής της τζαμαϊκανής μουσικής στην αφύπνιση των συνειδήσεων ...

Διαβάστε περισσότερα

Μπαρτολομέ Εστέμπαν Μουρίγιο: H Google τιμά τον διάσημο Ισπανό ζωγράφο

Ο Ισπανός ζωγράφος Μπαρτολομέ Εστέμπαν Μουρίγιο (Bartolomé Esteban Murillo) έχει σήμερα την τιμητική της, αφού η Google του αφιερώνει το σημερινό της doodle, με αφορμή τη συμπλήρωση 400 χρόνων από τη γέννησή του. Ζωγράφος της εποχής του μπαρόκ, ο Μουρίγιο έγινε γνωστός τόσο για τους πίνακές ...

Διαβάστε περισσότερα

Δια χειρός Σνάμπελ η αυτοπροσωπογραφία του Βαν Γκογκ-Νταφόε

Πώς έμαθε να ζωγραφίζει ο Γουίλεμ Νταφόε στην ταινία «Στην πύλη της αιωνιότητας», όπου υποδύεται τον Βαν Γκογκ; Ποιος έκανε την αυτοπροσωπογραφία του Βαν Γκογκ που βλέπουμε στο φιλμ και μοιάζει λίγο με τον ίδιο τον πρωταγωνιστή; Σύμφωνα με το Page Six ο Τζούλιαν Σνάμπελ, σκηνοθέτης ...

Διαβάστε περισσότερα

Στο «σφυρί» σπάνιες αφίσες του Μίκι Μάους

Επτά σπάνια βίντατζ πόστερ του Μίκι Μάους αναμένεται να πωληθούν έναντι χιλιάδων δολαρίων σε μια δημοπρασία που συμπίπτει με την 90η επέτειο από την πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση του διάσημου χαρακτήρα των καρτούν. Οι επτά αφίσες, που χρονολογούνται από το 1930 και 1940, παρουσιάστηκαν σήμερα σε μια ...

Διαβάστε περισσότερα

Τιμή - ρεκόρ σε δημοπρασία για πίνακα εν ζωή καλλιτέχνη

90,3 εκατομμύρια δολάρια για έργο του Βρετανού Ντέιβιντ Χόκνεϊ Το ρεκόρ του πιο ακριβοπληρωμένου πίνακα εν ζωή καλλιτέχνη κατέχει πλέον «Το πορτρέτο ενός καλλιτέχνη» (Pool with two figures) του Βρετανού Ντέιβιντ Χόκνεϊ. Σε δημοπρασία του Οίκου Christie’s πωλήθηκε έναντι 90,3 εκατομμυρίων δολαρίων. Ένας άντρας στέκεται στην άκρη ...

Διαβάστε περισσότερα

Το «Μουσείο Τέχνης στον Αμμόλοφο»

Σε μια ήσυχη παραλία στον κόλπο Μποχάι στη βόρεια Κίνα, το αρχιτεκτονικό γραφείο OPEN Architecture έχει σχεδιάσει ένα μουσείο θαμμένο μέσα σε ένα αμμόλοφο, όπως δηλώνει και το όνομά του: «Μουσείο Τέχνης στην Αμμόλοφο». Η ομάδα σχεδιαστών έχει ανασκάψει την τοποθεσία και έχει κατασκευάσει από τσιμέντο ...

Διαβάστε περισσότερα

Tα μπαλόνια-γλυπτά του Μασαγιόσι Ματσουμότο

Ο Μασαγιόσι Ματσουμότο (Masayoshi Matsumoto) φτιάχνει μπαλόνια. Για την ακρίβεια, φιλοτεχνεί γλυπτά... από μπαλόνια. Μπαλόνια-γλυπτά, στα οποία απεικονίζονται ζώα, φυτά, έντομα. Ο Ιάπωνας καλλιτέχνης χρησιμοποιεί μια ευρύτατη γκάμα χρωμάτων και υφής ελαστικού (μεταλλική, αδιαφανή, διαφανή) για να αναπαραστήσει είδη του ζωικού και φυτικού βασιλείου, φυσώντας και ...

Διαβάστε περισσότερα

Σε δημοπρασία αντικειμένα του Στίβεν Χόκινγκ

Η διατριβή του Στίβεν Χόκινγκ πωλήθηκε περισσότερα από 670.000 ευρώ και το αναπηρικό του αμαξίδιο 344.000 ευρώ, ξεπερνώντας κατά πολύ τις εκτιμήσεις του οίκου δημοπρασιών Christie's που έβγαλε στο σφυρί προσωπικά αντικείμενα του βρετανού φυσικού, ο οποίος πέθανε στις 14 Μαρτίου σε ηλικία 76 ετών. Η ...

Διαβάστε περισσότερα

Hello from Banksy: κάρτες από μουσεία «αυτοκαταστρέφονται»

Στις αρχές Οκτωβρίου, σε δημοπρασία στον οίκο Sotheby's στο Λονδίνο, μια ευρωπαία συλλέκτρια έργων τέχνης πλειοδότησε με 1,18 εκατομμύρια ευρώ για τον πίνακα «Το Κορίτσι με το Μπαλόνι» του Banksy. Αμέσως μετά την πλειοδότηση, ο πίνακας καταστράφηκε από καταστροφέα εγγράφων που ήταν κρυφά ενσωματωμένος στην ...

Διαβάστε περισσότερα

Ένα «φόρεμα» για το δέντρο (στη Σαγκάη)

Οι Μουρόνγκ Σιά και Ζι Λι του Mur Mur Lab στη Σαγκάη συνεχίζουν να διερευνούν τη συμπεριφορά απλών γεωμετρικών κατασκευών στον χώρο, σχεδιάζοντας ένα δεντρόσπιτο στην κινεζική μεγαλούπολη. Αποτελείται από τρεις κατακόρυφες κολώνες, που στηρίζουν δακτύλιους με διαφορετικό προσανατολισμό. Η εγκατάσταση αγκαλιάζει, στον αέρα, με ευγένεια ...

Διαβάστε περισσότερα

Ένας κήπος με γλυπτά κάτω από την πινακίδα «HOLLYWOOD»

Η μαγεία του Χόλιγουντ δεν είναι μόνον οι κινηματογραφικές ταινίες. Στους λόφους, διάσπαρτες είναι οι βίλες, στοιχειωμένες από καλλιτέχνες που έχουν δραπετεύσει από την όλο ταχύτητα καθημερινότητα. Ένα από αυτά τα διαμαντάκια είναι ένας κρυμμένος κήπος με γλυπτά, ακριβώς κάτω από την εμβληματική πινακίδα «HOLLYWOOD»! Όχι ...

Διαβάστε περισσότερα

Το μυστικό της καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας του Ντα Βίντσι

Ήταν μια σπάνια διαταραχή στην όραση του Λεονάρντο Ντα Βίντσι το μυστικό της καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας του; Αυτό υποστηρίζεται σε νέα επιστημονική έρευνα. Υπάρχει κάτι αινιγματικό στους πίνακες του Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Τόσο αινιγματικό, στην πραγματικότητα, που ένα έργο του μπορεί να πουληθεί σε τιμή που υπερβαίνει ...

Διαβάστε περισσότερα

Ριάλιτι...

Tου Πέτρου Ζερβού στην Εφημερίδα των Συντακτών

Διαβάστε περισσότερα

Η κόρη που θήλασε τον πατέρα της...

Η Περό, μια όμορφη νέα κοπέλα επισκέφτηκε το κελί ενός φυλακισμένου ηλικιωμένου άνδρα. Κρατούμενος ήταν ο πατέρας της, ο Κίμων, ο οποίος είχε καταδικαστεί να πεθάνει από ασιτία. Η Περό προσπάθησε να τον σώσει, παραβιάζοντας ακόμα και τον προσωπικό της ηθικό κώδικα. Όταν τον συνάντησε ...

Διαβάστε περισσότερα

To...άλλο "ανοιχτό βιβλίο"

Και ο Πάνος Καμμένος  είναι «ανοιχτό βιβλίο». Τι να το κάνεις ,όμως αν το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο στα κινέζικα ή μάλλον στα αλαμπουρνέζικα ;

Διαβάστε περισσότερα

Αναγεννησιακές φιγούρες σε φανταστικό πάρτι σε πισίνα

Ο Ισραηλινός καλλιτέχνης και αρχιτέκτονας Μπεν Γκολντστάιν (Ben Goldstein) είναι γοητευμένος από τα έργα του Ιταλού μηχανικού Πιερλουίτζι Νέρβι (Pierluigi Nervi). Αποφάσισε να γεμίσει με νερό το στάδιο που κατασκεύασε ο δεύτερος στη Φλωρεντία, να το μεταπλάσει σε μια τεράστια πισίνα. Και προσκάλεσε γυναικείες φιγούρες ...

Διαβάστε περισσότερα

!!!-)

Του Ηλία Μακρή στην Καθημερινή

Διαβάστε περισσότερα

Oι πηγές έμπνευσης του Πικάσο σε έκθεση στο Μιλάνο

Το Μιλάνο, στη βόρεια Ιταλία, φιλοξενεί έως τις 17 Φεβρουαρίου έκθεση που παρουσιάζει έργα του Πάμπλο Πικάσο και πηγές έμπνευσής του από την αρχαιότητα. Με τίτλο "Πικάσο, Μεταμορφώσεις", η έκθεση παραθέτει τα έργα του ιδιοφυούς καλλιτέχνη και την αρχαία τέχνη --κεραμικά, βάζα, αγάλματα, αναθηματικές πλάκες, στήλες ...

Διαβάστε περισσότερα

Σε δημοπρασία έργα τέχνης των Μπάρμπαρα και Φρανκ Σινάτρα

Κοσμήματα της Μπάρμπαρα Σινάτρα, της τέταρτης και τελευταίας συζύγου του θρυλικού τραγουδιστή, Φρανκ Σινάτρα θα πουληθούν στα δημοπρασία που διοργανώνεται από τον οίκο Sotheby's στη Νέα Υόρκη. Στη δημοπρασία «Lady Blue Eyes» θα βγει στο σφυρί μία εξαιρετική συλλογή αντικειμένων και έργων τέχνης του ζευγαριού της ...

Διαβάστε περισσότερα

«Ουρανός» από τη Γιόκο Όνο στο μετρό της Νέας Υόρκης

Ο σταθμός 72nd Street B/C του μετρό της Νέας Υόρκης είναι ακριβώς κάτω από το σπίτι της Γιόκο Όνο, το σπίτι το οποίο μοιραζόταν με τον σύντροφό της, Τζον Λένον. Μετά από εξάμηνες εργασίες ανακαίνισης και αποκατάστασης, ο σταθμός άνοιξε ξανά, με μια καινούργια σειρά ...

Διαβάστε περισσότερα