Προώθηση. Μια λέξη - πολλές έννοιες...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
3 Οκτωβρίου 2018 10:58:00

"Google αποτελέσματα", "φυσικά", "πληρωμένα", "seo", "likes", "posts", "budget"..

Λέξεις και έννοιες που ακούει πολύ συχνά κάποιος που ενδιαφέρεται να προβάλει την ηλεκτρονική του επιχείρηση στο ίντερνετ.

Ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ποιό είδος προβολής και προώθησης είναι κατάλληλο για εμάς μέσα από το παρακάτω κείμενο χωρίς να χαθούμε σε λέξεις και έννοιες άγνωστες ή αγχωτικές!

Έχετε μια ηλεκτρονική σελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλετε να γίνετε γνωστοί σε όσο το δυνατόν περισσότερους. Η ύπαρξη και μόνο ηλεκτρονικά δυστυχώς δεν μπορεί να μας εξασφαλίσει την απαραίτητη προβολή.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να επιλέξουμε και όλους τους προσφερόμενους τρόπους προώθησης επί  πληρωμή για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Τα πιο βασικά απ' όλα τα βήματα πριν ξεκινήσουμε είναι

1) η σελίδα που θέλουμε να προωθήσουμε να ακολουθεί όσο το δυνατόν περισσότερους κανόνες SEO ώστε να μειώσουμε το κόστος οποιασδήποτε προωθητικής καμπάνιας

2) ο σωστός σχεδιασμός

3) η καταγραφή των στόχων

Για να αποκτήσει το site ή το eshop μας προβολή έχουμε τις εξής 2 επιλογές: Google και Facebook. Θέλουμε η σελίδα μας να εμφανίζεται στις αναζητήσεις αλλά και στο δίκτυο του facebook προσπαθώντας να πετύχουμε μια μεγαλύτερη προβολή και αναγνωρισιμότητα.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα(διαβάστε και εδώ για την δημιουργία του eshop σας) - ανάλογα με τα προϊόντα του - μπορεί να προωθηθεί πιο δυναμικά μέσω facebook όπου και οι δυνατότητες επιλογών ενδιαφερόμενου κοινού είναι πολύ περισσότερες. Οι εικόνες των προϊόντων μπορούν να προβάλλονται πιο αποτελεσματικά και αν επιθυμούμε να συνοδεύονται και με τιμές ώστε να κεντρίζουμε το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Επίσης έχουμε τη δυνατότητα να συνδεθούν οι λογαριασμοί της εταιρείας στο facebook και το Instagram για ταυτόχρονη προβολή και στα δύο δίκτυα.

Μια εταιρεία που απευθύνεται σε εξειδικευμένο κοινό μπορεί απλά να προωθηθεί μέσω Google για να είναι ορατή σε όσους αναζητήσουν κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε κλάδο με μεγάλο ανταγωνισμό είναι καλύτερο να προβληθεί μόνο μέσω facebook γιατί το κόστος για το Google μπορεί να είναι πολύ υψηλό.

Τα παραπάνω είναι μερικά παραδείγματα προβολής και όπως είναι φυσικό είναι αδύνατο να υπάρχει κανόνας που να εφαρμόζεται σε όλα τα είδη προώθησης.

Κάθε πελάτης - κατάστημα - προϊόν είναι διαφορετικά.

Οι διαφορετικές ανάγκες και οι διαφορετικοί στόχοι κάνουν κάθε πλάνο προώθησης να είναι ξεχωριστό και να σχεδιάζεται αποκλειστικά για κάθε ενδιαφερόμενο. Πρέπει να είναι αποτέλεσμα σωστής καταγραφής απαιτήσεων, έρευνας της αγοράς και του ανταγωνισμού, περιορισμός στο επιθυμητό budget, αλλά και συνεχούς παρακολούθησης και βελτίωσης μιας και η προβολή και η διαφήμιση αλλάζουν συνεχώς.

Πρέπει να δοθεί επίσης βάση και στη συνολική εικόνα της επιχείρησης. Μπορεί να μας δίνεται η δυνατότητα πληρώνοντας πολλά να είμαστε συνεχώς μπροστά στα μάτια εκατοντάδων ανθρώπων αλλά αν δεν φροντίσουμε να μείνουν ικανοποιημένοι από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας να έχουμε κάνει περιττά έξοδα.

Την εποχή που το social marketing βρίσκεται σε άνθιση δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μια επιχείρηση πρέπει πέρα της προβολής να σκεφτεί και να σχεδιάσει ένα ολόκληρο πλάνο συμπεριφοράς ειδικά "after sale" ώστε να μπορέσει να χαρακτηρίσει την επένδυση προώθησης πετυχημένη. Με κάποιο κόστος - μικρό ή μεγάλο - θα καταφέρετε να αποκτήσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει αλλά πρέπει να ασχοληθείτε διπλά για να το κρατήσετε.

Μην ξεχνάτε ότι η προσφορά σε σχεδόν όλους του κλάδους επιχειρήσεων είναι πλέον τεράστια και η ζήτηση γίνεται συνεχώς πιο απαιτητική.

 Μερικά "ΜΗΝ" που πρέπει να σκεφτείτε πριν ξεκινήσετε την διαδικασία προώθησής σας:

ΜΗΝ ξεκινάτε αν δεν έχετε καταγράψει τους επιθυμητούς στόχους. Να ξέρετε πάντα που θέλετε να στοχεύσετε ώστε να σχεδιάζετε και να παρακολουθείτε σωστά τις καμπάνιες σας.

ΜΗΝ θεωρείτε ότι το να πληρώσετε για όλα τα δίκτυα προβολής είναι πάντα το καλύτερο δυνατό πλάνο. Εξάλλου ο στόχος κάθε φορά πρέπει να είναι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος.

ΜΗΝ ξεκινάτε αν δεν έχετε εξασφαλίσει ένα budget  για 3-4 μήνες. Είναι δύσκολο οι ενέργειες προβολής να αποδώσουν σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

ΜΗΝ ξεκινάτε αν δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε να διαχειριστείτε τον όγκο δουλειάς που μπορεί να προκύψει από μια πετυχημένη προώθηση. (πελάτες-παραγγελίες-τηλέφωνα κλπ.)

ΜΗΝ ξεκινάτε μόνοι σας. Είναι δύσκολο να έχετε τις γνώσεις που απαιτούνται για να οργανωθούν να δημιουργηθούν και να παρακολουθούνται αποτελεσματικά τα πάντα. Συνέπεια θα έχει το να χάσετε χρήματα.

ΜΗΝ περιμένετε θαύματα! Η προώθηση είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, συνεχούς ενασχόλησης, έξυπνων ιδεών που θέλουν χρόνο και υπομονή μέχρι να αποδώσουν.

 

Στην Complete Web Solutions ασχολούμαστε με κάθε ενδεχόμενο προώθησης ξεχωριστά. Δίνουμε σημασία στο "χτίσιμο" της συνολικής ηλεκτρονικής παρουσίας μιας επιχείρησης και όχι απλά στη δημιουργία μιας καμπάνιας. Μιλάμε μαζί σας και παρακολουθούμε στενά κάθε project ώστε να το βελτιώνουμε συνεχώς. Παρακολουθούμε την αγορά και προτείνουμε λύσεις αποκλειστικά για τις ανάγκες σας.

Ελάτε να συζητήσουμε (πολύ!) και να επιλέξουμε το καλύτερο για εσάς.

Για την δημιουργία του eshop σας, την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή για την προώθηση της ηλεκτρονικής σας παρουσίας, ελάτε να γνωριστούμε και να συνεργαστούμε

0 σχόλια

Τα στοιχεία σας είναι ασφαλή! Το email σας δεν δημοσιεύεται...
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

Ανακάλυψη κρατήρα από πτώση γιγαντιαίου μετεωρίτη στη Σκωτία

Το σημείο της πτώσης του μεγαλύτερου μετεωρίτη που έπεσε ποτέ στην περιοχή των σημερινών Βρετανικών νησιών ανακάλυψαν επιστήμονες. Στοιχεία για τη συγκεκριμένη πτώση μετεωρίτη- η οποία εκτιμάται πως έλαβε χώρα πριν από 1,2 δισεκατομμύρια χρόνια- είχαν βρεθεί για πρώτη φορά το 2008, κοντά στο Ούλαπουλ της ...

Διαβάστε περισσότερα

Ρομποτικό όχημα και... έργο τέχνης στη Σελήνη το 2021

Ένα ρομποτικό όχημα και ένα «πακέτο» τέχνης σκοπεύει να στείλει στη Σελήνη τον Ιούλιο του 2021 το Carnegie Mellon University. Το τετράτροχο ρομπότ αναπτύσσεται από ομάδα του CMU της οποίας ηγείται ο Γουίλιαμ «Ρεντ» Γουΐτακερ, καθηγητής στο Robotics Institute. Είναι εξοπλισμένο με βιντεοκάμερες και προορίζεται να ...

Διαβάστε περισσότερα

Η Google θα ανοίξει την πλατφόρμα της"Stadia" με 30 βιντεοπαιχνίδια

H Google αποκάλυψε σήμερα τις λεπτομέρειες της νέας της πλατφόρμας με τα βιντεοπαιχνίδια συνεχούς ροής "Stadia", μιας υπηρεσίας που θα είναι προσβάσιμη από τον Νοέμβριο με 30 παιχνίδια, και αντιπροσωπεύει την πολυαναμενόμενη έφοδο του αμερικανικού κολοσσού στο σύμπαν του "cloud gaming". Η υπηρεσία της Google δεν ...

Διαβάστε περισσότερα

YouTube: τέλος τα βίντεο που προωθούν το μίσος και τις διακρίσεις

Το YouTube ανακοίνωσε σήμερα την κλιμάκωση του πολέμου του κατά των περιεχομένων που υποκινούν το μίσος, απαγορεύοντας βίντεο που προωθούν τις διακρίσεις ή τον φυλετικό διαχωρισμό, όπως για παράδειγμα ιστότοπους που εξυμνούν τον ναζισμό. «Απαγορεύουμε ιδιαιτέρως τα βίντεο που εξαίρουν την ανωτερότητα μιας ομάδας προκειμένου να ...

Διαβάστε περισσότερα

Τέλος εποχής για το iTunes – Τι σχεδιάζει η Apple

«Τέλος εποχής» για τη μουσική υπηρεσία iTunes, που είχε εμφανιστεί το 2001, καθώς η Apple ανακοίνωσε ότι την αντικαθιστά με τις τρεις ξεχωριστές εφαρμογές Apple Music, Apple Podcasts και Apple TV. Αυτό, μεταξύ άλλων, έχει ως συνέπεια ότι οι χρήστες δεν θα υποχρεούνται πια να χρησιμοποιούν ...

Διαβάστε περισσότερα

Ασύρματη μετάδοση δεδομένων με ταχύτητα άνω των 100Gbps από την Cosmote

Η Cosmote σε συνεργασία με τις Deutsche Telekom και Ericsson πραγματοποίησε πιλοτική μικροκυματική ζεύξη, πετυχαίνοντας ταχύτητες σταθερά άνω των 100Gbps, δηλαδή δεκαπλάσιες από τις υπάρχουσες εμπορικές λύσεις. Πρόκειται για ένα σημαντικό τεχνολογικό επίτευγμα, που αλλάζει τα δεδομένα στην ασύρματη μετάδοση data από το ακραίο δίκτυο ...

Διαβάστε περισσότερα

Η τεχνητή νοημοσύνη νικάει πια και στα ομαδικά online games

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ήδη να οδηγεί αυτοκίνητα και να έχει νικήσει τους ανθρώπους σε απαιτητικά επιτραπέζια παιγνίδια, όπως το σκάκι και το Go, καθώς και σε βιντεοπαιγνίδια, όπως το StarCraft II και το Dota 2, αλλά τώρα για πρώτη φορά κατάφερε να κάνει το ...

Διαβάστε περισσότερα

Η Apple κάνει την έκπληξη και ανακοινώνει ένα νέο iPod touch

Η Apple, με μια μάλλον αιφνιδιαστική κίνηση, ανακοίνωσε ότι αναβαθμίζει τη σειρά συσκευών iPod, ενσωματώνοντας σε αυτά την ολοκληρωμένη πλατφόρμα A10 Fusion. Πέρα από την αναβάθμιση του επεξεργαστή, στην ουσία, η σειρά iPod παραμένει ίδια εμφανισιακά με οθόνη διαγωνίου τεσσάρων ιντσών, κλασσικό κεντρικό πλήκτρο ...

Διαβάστε περισσότερα

Πλήρωσε 1,3 εκατομμύρια δολάρια για ένα laptop γεμάτο malware

Μπορεί να φαίνεται σε πολλούς παρανοϊκό να δοθούν εκατομμύρια για ένα laptop και μάλιστα γεμάτο malware, αλλά αυτό έχει ήδη συμβεί. Μία δημοπρασία που ολοκληρώθηκε πρόσφατα για ένα laptop Samsung NC10 είχε ως αποτέλεσμα ένας ιδιοκτήτης να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη, προκειμένου ...

Διαβάστε περισσότερα

Το Facebook θέλει να κυκλοφορήσει το δικό του... bitcoin

Το Facebook βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για να δημιουργήσει ένα νέο παγκόσμιο ψηφιακό κρυπτονόμισμα μέσα στο 2020 ή και έως το τέλος του 2019. Στόχος του είναι να έχει «στήσει» ένα σύστημα ψηφιακών πληρωμών σε τουλάχιστον δέκα χώρες εντός του πρώτου τριμήνου του επόμενου έτους. Οι ...

Διαβάστε περισσότερα

Κενό ασφαλείας στο Instagram εκθέτει εκατομμύρια χρήστες της υπηρεσίας

Μία βάση δεδομένων που περιλάμβανε στοιχεία επαφής εκατομμυρίων χρηστών του Instagram φέρεται να βρέθηκε διαθέσιμη online εκθέτοντας πληροφορίες όπως τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας TechCrunch η συγκεκριμένη βάση δεδομένων φιλοξενούνταν στο Amazon Web Services και είχε αφεθεί χωρίς ...

Διαβάστε περισσότερα

Η Huawei πιστεύει ότι θα έχει την στήριξη της Ευρώπης στην διαμάχη με τις ΗΠΑ

Η Huawei θεωρεί ότι η Ευρώπη δεν θα ακολουθήσει τις πρακτικές των Ηνωμένων Πολιτειών καθώς θεωρεί ότι θα «μετρήσουν» ιδιαίτερα οι μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας που διατηρεί με Ευρωπαίους παρόχους. Η αντιπρόεδρος της Huawei, Catherine Chen, μίλησε στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera και ανέφερε ...

Διαβάστε περισσότερα

Βρέθηκε ο «τάφος» του ισραηλινού διαστημοπλοίου Beresheet στη Σελήνη

Η αποστολή του διαστημοπλοίου Beresheet στη Σελήνη από την ισραηλινή μη κερδοσκοπική οργάνωση SpaceIL ήταν ένα φιλόδοξο εγχείρημα που έφτασε πολύ κοντά στην υλοποίηση του στόχου του, αλλά εν τέλει το σκάφος συνετρίβη στις 11 Απριλίου στην επιφάνεια του φυσικού δορυφόρου της Γης, καθώς πήγαινε ...

Διαβάστε περισσότερα

Viber: «Δεν είναι όλες οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ίδιες»

Η πρόσφατη ευπάθεια της εφαρμογής WhatsApp έφερε στο προσκήνιο την γενικότερη καχυποψία σχετικά με την ασφάλεια των εφαρμογών ψηφιακής επικοινωνίας. Να υπενθυμίσουμε ότι το πρόσφατο χακάρισμα του WhatsApp πραγματοποιήθηκε με χρήση λογισμικού spyware που αναπτύχθηκε από την ισραηλινή εταιρεία NSO Group, και το οποίο ...

Διαβάστε περισσότερα

Το πρώτο ηλεκτρικό πενταθέσιο ιπτάμενο ταξί κάθετης απογείωσης

Η νεοφυής γερμανική εταιρεία Lilium παρουσίασε στο Μόναχο ένα νέο ηλεκτρικό πενταθέσιο ιπτάμενο ταξί κάθετης απογείωσης και προσγείωσης, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ευρέως τα επόμενα χρόνια. Το σκάφος, που ταξιδεύει με ταχύτητα έως 300 χιλιομέτρων την ώρα, διαθέτει χώρο για ένα πιλότο και τέσσερις ...

Διαβάστε περισσότερα

Facebook: Θέτει περιορισμούς στις ζωντανές μεταδόσεις περιεχομένου

Σχεδόν δύο μήνες μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στη Νέα Ζηλανδία το Facebook προχώρησε στην ανακοίνωση μέτρων που ευελπιστεί ότι θα σταματήσουν την ζωντανή μετάδοση ανάλογου περιεχομένου. Οι ανακοινώσεις ήρθαν μέσω ενός blog post του Guy Rosen, αντιπροέδρου της εταιρείας και αρμόδιου για θέματα περιεχομένου, ...

Διαβάστε περισσότερα

Τεχνητή Νοημοσύνη: Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ποια τα μελλοντικά οφέλη για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Η Accenture, σε συνεργασία με τη Microsoft, εκπόνησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μελέτη για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) με τίτλο «Greece: With an AI to the Future». Η μελέτη προσεγγίζει τέσσερις διακριτούς θεματικούς άξονες: πώς αντιλαμβάνεται η ελληνική κοινωνία την Τεχνητή Νοημοσύνη, πώς ...

Διαβάστε περισσότερα

Μουσείο «ανέστησε» τον Σαλβαντόρ Νταλί με τεχνητή νοημοσύνη

Ο Σαλβαντόρ Νταλί υποδέχεται o ίδιος τους επισκέπτες του στο The Dali Museum στο Σεντ Πίτερσμπεργκ της Φλόριντα από το Σάββατο, 11 Μαΐου- επέτειο της γέννησης του καλλιτέχνη- με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Το «Dali Lives» είχε ανακοινωθεί τον Ιανουάριο και είναι μια πρωτοβουλία προς ...

Διαβάστε περισσότερα

Γιατί όλοι μιλούν για την Τεχνητή Νοημοσύνη και το 4ο Microsoft Summit;

Στην εποχή μας, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που σε κάνουν να αναρωτιέσαι, «μα πώς το κάνουν»; Το Netflix σου προτείνει τις σειρές που ξέρει ότι σου αρέσουν, το Spotify ετοιμάζει το νέο σου playlist πριν καν το ζητήσεις, η μηχανή αναζήτησης έχει ήδη συμπληρώσει τη ...

Διαβάστε περισσότερα

Μόλις το 1% των εφήβων επηρεάζεται από τα Social Media

Έκπληξη προκαλούν τα ευρήματα της νέας μελέτης του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, καθώς υποστηρίζουν ότι τα social media ασκούν «ασήμαντη» επίδραση στην υγεία και την προσωπική ευτυχία των εφήβων. Η έρευνα μελέτησε 12.000 εφήβους της Βρετανίας και επικεντρώθηκε στη χρήση των social media από τους έφηβους από ...

Διαβάστε περισσότερα

H Κομισιόν ερευνά την Apple για αθέμιτες πρακτικές στο streaming

Σύμφωνα με το Reuters και τους Financial Times, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να ξεκινήσει μία έρευνα στην Apple, μετά από σχετική διαμαρτυρία που έγινε από την πλευρά του Spotify. To Spotify έθεσε εν γνώσει της Κομισιόν το γεγονός ότι η Apple, ως αποκλειστικός χειριστής ...

Διαβάστε περισσότερα

Τι θα δούμε και τι θα ακούσουμε στο 4ο Microsoft Summit στις 14 Μαΐου

Λίγες ημέρες πριν από το 4ο Microsoft Summit, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Μαΐου στην Κεντρική Λυρική Σκηνή του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στελέχη της Microsoft παρουσίασαν το πρόγραμμα και τους στόχους του συνεδρίου. Με την Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο του συνεδρίου, που ...

Διαβάστε περισσότερα

Νέα διεθνής διάκριση για τον καθηγητή του ΜΙΤ Κωνσταντίνο Δασκαλάκη

Με ένα ακόμα διεθνές βραβείο τιμήθηκε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, ένας από τους πιο γνωστούς νέους Έλληνες επιστήμονες της διασποράς. Πρόκειται για το βραβείο «Grace Murray Hopper Award 2018» της Ένωσης Υπολογιστικών Μηχανών (Association of Computing Machinery-ACM). Η ACM θα απονείμει ...

Διαβάστε περισσότερα